З 1 січня 2014 року платники єдиного податку, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, зможуть скористатися новим сервісом електронної перевірки.
Для цього достатньо буде повідомити до територіальних органів Міністерства доходів і зборів про своє бажання пройти перевірку дистанційно за десять днів до її проведення, повідомили "ЛІГАБізнесІнформ" у прес-службі відомства.
Через рік, з 1 січня 2015 року, це нововведення буде поширене на представників мікро-, малого та середнього бізнесу, які перебувають на загальній системі оподаткування. А з початку 2016 зможуть "замовити" собі проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки зможуть усі категорії платників податків України.
За оцінками фахівців Міндоходів, перехід до практики електронних перевірок дозволить підвищити якість і ефективність податкового аудиту та знизить адміністративне навантаження на платника податків. З введенням електронної перевірки очікується значне скорочення часу на проведення аудиту та адміністративних витрат, як для бізнесу, так і для держави.
Право на електронну перевірку отримають платники податків з незначним ступенем ризику на підставі заяви. У ньому, крім загальних облікових даних, зазначається інформація про податкові періоди господарської діяльності, що підлягають перевірці, системі оподаткування, яка застосовується платником податку, перелік податків, які будуть перевірені під час проведення електронної перевірки.
Платник податків сам визначатиме податкові періоди, в які буде проводитися електронна перевірка, за умови, що в ці періоди не проводили документальні планові або позапланові перевірки (з відповідних питань, які платник податків має намір перевірити).
Відповідний наказ Міністерства доходів і зборів щодо порядку проведення електронних перевірок від 03.06.2013 №143, був зареєстрований в Міністерстві юстиції 13 червня 2013 (N950/23482) і набуває чинності з 1 січня 2014 року.
Коментарі
6