8 березня 2014-го рейс 370 Malaysia Airlines, на борту якого було 227 пасажирів і 12 членів екіпажу, втратив зв'язок з диспетчером менш ніж через годину після вильоту з Куала-Лумпура. Потім борт відхилився від курсу і зник. Більшу частину літака і всіх, хто був на борту, більше ніхто не бачив.
Літак вилетів з аеропорту Куала-Лумпур о 12:41 і мав прибути в аеропорт Пекіну о 6:30 ранку за місцевим часом. Однак в 1:07 відправив останній автоматичний звіт про місцезнаходження, а в 1:19 подав останню голосову передачу.
Приблизно за годину до того, як рейс мав сісти в Пекіні, Malaysia Airlines оголосила про його зникнення. Сигналів лиха з літака чи повідомлень про погану погоду або технічні проблеми не надходило.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна передала Ірану зауваження до проєкту фінального технічного звіту щодо катастрофи МАУ
Наступні пошуки рейсу 370 спочатку були зосереджені в Сіамській затоці, де літак пролітав, коли радіолокаційний контакт був втрачений. Слідчі вивчили можливість причетності терористів до зникнення після того, як було виявлено, що 2-є пасажирів використали вкрадені паспорти. Але ця теорія незабаром була визнана малоймовірною. Люди на борту представляли 15 країн. Більшість пасажирів були з Китаю.
15 березня слідчі заявили, що супутникові дані показали, що рейс різко відхилився від заданого курсу і полетів на захід, в Індійський океан. 24 березня прем'єр Малайзії оголосив, що літак був, імовірно, втрачений десь в Індійському океані, і ніхто не вижив. У міру того як пошуки тривали, у них взяли участь більше 20 країн.
У червні 2014 австралійські офіційні особи, які брали участь у розслідуванні, заявили, що відповідно до радіолокаційних записів, рейс 370, ймовірно, летів на автопілоті протягом кількох годин, перш ніж у нього закінчилося паливо і він впав у південній частині Індійського океану. Чиновники публічно не обговорювали, хто включив автопілот після того, як літак відхилився від курсу або чому. Можливо, екіпаж і пасажири перестали реагувати через кисневе голодування або втрату кисню незадовго до аварії літака. Офіційні особи не надали жодних пояснень, що могло спричинити кисневе голодування.
Тим часом, інші припустили, що один з пілотів міг навмисно направити літак в Індійський океан з метою самогубства, хоча переконливих доказів цієї теорії не було.
Протягом 2015 і 2016 років уламки літака викинули на берег в західній частині Індійського океану, але доля рейсу 370 залишається загадкою.
17 липня 2014 року, через 4 місяці після зникнення рейсу 370, в авіакомпанії Malaysia Airlines знову сталася трагедія. Один із їхніх літаків був збитий росіянами над східною Україною. Всі 298 осіб на борту загинули.
Коментарі