Американський стримінговий сервіс Netflix не втратив, а виграв від епідемії коронавірусу. Однак успіхи можуть перетворитися на несподівані проблеми.
Кількість передплатників Netflix збільшилася з початку року на 15,8 млн, для порівняння: у першому кварталі 2019 року було 9,6 млн. Це вдвічі більше за їхній власний прогноз. Більшість нових передплатників живуть в Європі, Африці і країнах Близького Сходу.
Попит на сервіс настільки високий, що в березні їм довелося знизити якість відео в Європі. Інакше не впоралася б їхня інтернет-інфраструктура.
Також вони найняли 2 тисячі нових працівників у відділ підтримки клієнтів. "Їхня бізнес-модель майже ідеально підходить до ситуації, коли люди в усьому світі сидять удома", - сказав аналітик Ерік Хаггстрем.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Американський штат подав на Китай до суду: безпрецедентний випадок і можливі наслідки
Акції компанії на тлі епідемії тільки ростуть. Але зростання затьмарює зміцнення курсу долара щодо національних валют. Сильний долар веде до падіння виторгу за межами США, визнали в Netflix.
З інших загроз - нові правила гри в умовах нової конкуренції. Netflix також доведеться адаптуватися до них, хоча їхня модель поки що найкраща з-поміж усіх інших, більшість яких з'явилися виключно завдяки рішенню скопіювати Netflix. Найбільша проблема - що буде, коли в підписників скінчаться кошти?
Чистий прибуток сервісу порівняно з минулим роком також зріс удвічі - з 344 до 709 млн доларів. Дохід компанії в першому кварталі склав 5,77 млрд доларів, для порівняння: у першому кварталі торік було 4,52 млрд.
Коментарі