— У нас надзвичайно високий рівень автомобілізації і продовжує зростати, — говорить радник заступника голови КМДА з питань транспорту Дмитро Беспалов, 33 роки.
— Кияни за наявності й доступу в них до автомобіля у 90 відсотках оберуть його, а не інший вид транспорту. В ЄС такий показник становить 30–40 відсотків. Там громадському транспорту надають пільги, роблять його швидким і дешевим.
— Щоб у непередбачуваних ситуаціях не допускати проблем із рухом через велике скупчення транспорту, влада може віддалено керувати світлофорами, знаками і табло. Оператор має вмикати всю транспортну систему таким чином, ніби цього об'єкта чи відрізка дороги ніколи й не було, — пояснює Беспалов. — У великих і чутливих до транспорту містах, як у Сеулі в Південній Кореї, в адміністрації мегаполіса є власний телевізійний канал. На ньому спеціалісти аналізують величезні масиви даних і розповідають про ситуацію на дорогах.
В Англії вкладають чималі гроші в дорожньо-транспортну систему. Такі дії обґрунтовують соціальною економікою. Втрачена у заторах година в жителя Великої Британії коштує понад двадцять фунтів стерлінгів. Тобто щонайменше 600 гривень.
Коментарі