![нове авто вартістю до 150 тисяч гривень Марка/модель Об’єм багажника, л Базова комплектація Двигун об’єм, л/потужність, к. с. Витрата палива, л/100 км Вартість, грн ”Деу Нексія” 530 Сталеві диски, ручні склопідйомники 1,5/80 6,5–7,2 91 500 ”Деу Матіз” 155 Сталеві диски, ручні склопідйомники 0,8/52 6,2–6,7 91 000 ”ЗАЗ Сенс” 322 Сталеві диски, ручні склопідйомники, аудіопідготовка, підігрів дзеркал, повторювачі поворотів на дзеркалах 1,3/70 7,2–7,7 79 000 ”ЗАЗ Ланос” 322 Сталеві диски, ручні склопідйомники, аудіопідготовка, підігрів сидінь, ковпаки коліс 1,5/86 7,8–8,3 93 790 ”ЗАЗ Віда” 400 Подушка безпеки водія, гідропідсилювач керма, кермова колонка регулюється за висотою, аудіопідготовка 1,5/84 7,3–7,8 114 130 ”ЗАЗ Форца” 370 Іммобілайзер, подушка безпеки водія, сигналізація, центральний замок, кондиціонер, підігрів передніх сидінь, кермова колонка регулюється за висотою, чотири електросклопідйомники, гідропідсилювач керма, протитуманні фари, дзеркала з підігрівом і електрорегулюванням, бортовий комп’ютер 1,5/109 7,7–8,2 97 170 ”ВАЗ Лада Пріора” 450 ABS, подушка безпеки водія, іммобілайзер, сигналізація, центральний замок, кермова колонка регулюється за висотою, гідропідсилювач керма, доводка вікон, 2 електросклопідйомники, підігрів і електрорегулювання дзеркал, підлокітник 1,6/98 7,2–7,7 119 900 ”Джилі МК” 450 ABS, EBD, магнітола, центральний замок із дистанційним керуванням, кондиціонер, кермова колонка регулюється за висотою, 4 електросклопідйомники, гідропідсилювач керма, протитуманні фари, дзеркала з підігрівом і електрорегулюванням, легкосплавні диски 1,5/94 7–7,5 108 900 ”Чері Амулет” 550 4 електросклопідйомники, гідропідсилювач керма, центральний замок, радіопідготовка, кондиціонер, підігрів бічних дзеркал 1,5/109 7,8–8,3 110 260 Дані: Автоцентр на Столичному, АІС, сайти investtocar.ru, uzdaewoo.kiev.ua, autocentre.ua](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/553/553907_1_w_570.jpg?v=0)
![Кузов електромобіля ”Тесла Модель S” проектували так, аби під час руху опір повітря був якнайменший](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/553/553907_2_a_135_100.jpg?v=0)
![На панелі приладів автомобіля ”Тесла Модель S” є лише дві кнопки — вмикання аварійної сигналізації й відкривання бардачка. Рештою систем керують за допомогою 17-дюймового тач-монітора](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/553/553907_3_a_135_100.jpg?v=0)
12 квітня в Києві презентували електромобіль "Тесла Модель S" — найдорожче серійне авто світу на електротязі. На одній зарядці проїжджає до 480 км.
— Це якщо їхати не більш як 90 кілометрів за годину. Якщо швидше, то вистачить кілометрів на 450, — каже 30-річний Назар Шимоне-Давида, засновник "Українського клубу "Тесли". Підводить до "Тесли", припаркованої біля ресторану "Любовь и голод" на Новообухівській трасі.
П'ятидверний п'ятимісний електромобіль має кузов ліфтбек, скляний дах, невеликі бічні вікна і два багажники — спереду й ззаду. Електродвигун встановлено між задніми колесами, акумулятори вмонтовані в підлогу. Хромовані ручки дверцят сховані в кузові. Виїжджають автоматично, щойно до машини підходить власник із ключем-чипом.
— У багажнику можна встановити два дитячі крісла, — пояснює Назар. — Тоді машина стане семимісною. Якщо задні сидіння скласти, то об'єм багажника становитиме 1795 літрів. Машина заряджається від звичайної побутової розетки з напругою 220 вольт. Процес повної зарядки займе 20 годин. Якщо приєднати до трифазної розетки напругою 380 вольт, то машина зарядиться за 7 годин. В Європі є спеціалізовані пункти швидкої зарядки електромобілів. На таких "Тесла" повністю зарядиться за 30 хвилин.
У салоні електромобіля вільно сідають п'ятеро огрядних чоловіків. Сидіння обтягнуті світлою шкірою, підлога пласка. На панелі — дві кнопки: аварійної сигналізації та відкриття бардачка. Решта приладів вмикаються на 17-дюймовому екрані. На нього ж виводяться рівень заряду батарей, керування клімат-контролем автомобіля.
В Україні "Тесла Модель S" із двигуном потужністю 302 к. с. коштує 120 тис. євро — 2,2 млн грн. Зі 362-сильним силовим агрегатом обійдеться у 127 000 євро — 2,32 млн грн.
Нагадує "Порш Панамеру"
Вперше в Україні "Теслу Модель S" представили у Львові 28 березня.
— Я тільки почув про презентацію, одразу туди ж поїхав, — каже 24-річний Олег Аверін, журналіст інтернет-видання autoexpert.in.ua. Він тестує автомобілі. "Теслою" кермував протягом 2 год. Ділиться враженнями:
— Сідаю за кермо. Натискаю на гальма — двигун завівся і машина готова їхати. Спочатку було дуже дико. Машина розганяється і при цьому не видає жодних звуків. Не чути ні двигуна, ні шуму вітру, ні перемикання передач. Прискорення миттєве.
Електромобіль розганяється до 100 км/год. за 5,4 с. Його максимальна швидкість 200 км/год.
— Керувати "Теслою" приємніше, ніж звичайним автомобілем із бензиновими двигуном. У її підлозі майже тонна літій-іонних акумуляторів, на поворотах машину не хилить набік. Забираєш ногу з педалі газу — машина гальмує, вмикається режим рекуперації, акумулятори підзаряджаються. За динамікою і комфортом "Тесла" нагадує "Порше Панамеру".
Коментарі