12 квітня в Києві презентували електромобіль "Тесла Модель S" — найдорожче серійне авто світу на електротязі. На одній зарядці проїжджає до 480 км.
— Це якщо їхати не більш як 90 кілометрів за годину. Якщо швидше, то вистачить кілометрів на 450, — каже 30-річний Назар Шимоне-Давида, засновник "Українського клубу "Тесли". Підводить до "Тесли", припаркованої біля ресторану "Любовь и голод" на Новообухівській трасі.
П'ятидверний п'ятимісний електромобіль має кузов ліфтбек, скляний дах, невеликі бічні вікна і два багажники — спереду й ззаду. Електродвигун встановлено між задніми колесами, акумулятори вмонтовані в підлогу. Хромовані ручки дверцят сховані в кузові. Виїжджають автоматично, щойно до машини підходить власник із ключем-чипом.
— У багажнику можна встановити два дитячі крісла, — пояснює Назар. — Тоді машина стане семимісною. Якщо задні сидіння скласти, то об'єм багажника становитиме 1795 літрів. Машина заряджається від звичайної побутової розетки з напругою 220 вольт. Процес повної зарядки займе 20 годин. Якщо приєднати до трифазної розетки напругою 380 вольт, то машина зарядиться за 7 годин. В Європі є спеціалізовані пункти швидкої зарядки електромобілів. На таких "Тесла" повністю зарядиться за 30 хвилин.
У салоні електромобіля вільно сідають п'ятеро огрядних чоловіків. Сидіння обтягнуті світлою шкірою, підлога пласка. На панелі — дві кнопки: аварійної сигналізації та відкриття бардачка. Решта приладів вмикаються на 17-дюймовому екрані. На нього ж виводяться рівень заряду батарей, керування клімат-контролем автомобіля.
В Україні "Тесла Модель S" із двигуном потужністю 302 к. с. коштує 120 тис. євро — 2,2 млн грн. Зі 362-сильним силовим агрегатом обійдеться у 127 000 євро — 2,32 млн грн.
Нагадує "Порш Панамеру"
Вперше в Україні "Теслу Модель S" представили у Львові 28 березня.
— Я тільки почув про презентацію, одразу туди ж поїхав, — каже 24-річний Олег Аверін, журналіст інтернет-видання autoexpert.in.ua. Він тестує автомобілі. "Теслою" кермував протягом 2 год. Ділиться враженнями:
— Сідаю за кермо. Натискаю на гальма — двигун завівся і машина готова їхати. Спочатку було дуже дико. Машина розганяється і при цьому не видає жодних звуків. Не чути ні двигуна, ні шуму вітру, ні перемикання передач. Прискорення миттєве.
Електромобіль розганяється до 100 км/год. за 5,4 с. Його максимальна швидкість 200 км/год.
— Керувати "Теслою" приємніше, ніж звичайним автомобілем із бензиновими двигуном. У її підлозі майже тонна літій-іонних акумуляторів, на поворотах машину не хилить набік. Забираєш ногу з педалі газу — машина гальмує, вмикається режим рекуперації, акумулятори підзаряджаються. За динамікою і комфортом "Тесла" нагадує "Порше Панамеру".
Коментарі