Середа, 16 липня 2008 16:14

Українці перестали купувати імпортні легковики

Автор: дані: інтернет-сайти автосалонів
 

Житель Дніпропетровська Олександр Мурашко, 37 років, у травні купив китайський легковик "Джилі СК". Заплатив 46,5 тис. грн.

— Випробував машину на тест-драйві, — каже Мурашко. — Вагався, брати чи ні. Бо читав, що знижок на китайські машини не буде, вони й так дешеві. Писали також, що метал дорожчає і до Нового року легковики додадуть у ціні.

Насамперед чоловіка зацікавив просторий салон. Олександр має двох дітей.

— Чотирьом пасажирам у "джилі" досить місця. Пластик у салоні дешевий. Хоча загалом все акуратне. Двигун працює добре. Розганяється швидко. Як їздиш по місту, шуму не чути. Ходова на міських дорогах добре працює, а в ліс не заїжджаю.

Мурашко бачив кілька тюнінгованих "джилі". Вважає, що вони схожі на БМВ. Хоче й собі зробити тюнінг. У липні "Джилі СК" подешевшали на 2 тис. грн. Та чоловік про покупку не шкодує.

— Я вже намотав 6 тисяч кілометрів, усе в порядку, — запевняє. — Агітую друзів брати цю марку. По-моєму, "джілі" не гірший за наші "деу".

Житель Рівного Петро Васюк, 24 роки, авто вибирає майже півроку.

— Хочу щось не дорожче 80 тисяч гривень, — пояснює. — Ще не купив, бо мало не щодня чую, що після вступу в СОТ транспорт має подешевшати. Інші кажуть, що подорожчає. Вирішив чекати кінця року, а там побачу.

Машини не подешевшають, тому зволікати з покупкою не варто, вважає генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів та дилерів Олег Назаренко, 47 років. Різкого здешевлення 2009 року не буде. Влаштовуватимуть розпродажі зі складів.

Українські дилери продають "Форд Фокус" за 25 тисяч доларів. У Польщі ця модель на третину дешевша

— Що старіша дата на кузові, то важче потім продати авто, — пояснює Назаренко. — Тому на них роблять знижки до 10 процентів.

Ціна залежить і від попиту на машини, а він зростає. 2007-го в Україні продали 542 тис. авто. До кінця цього року продадуть майже 650 тис., прогнозує фахівець.

Директор компанії "Атлант-М китайські автомобілі" 40-річний Дмитро Барановський каже, що цьогоріч купують менше машин, ніж очікували:

— Ми спостерігаємо зниження продажів усіх марок авто. Навіть на китайські машини, хоча вони дешеві. Такі машини здебільшого беруть у кредит, а банки обмежили їх видачу. Чекаємо нових цін із 2009 року.

Рівнянин Петро Васюк дізнався, що ввізне мито на старі машини, які ввозять з-за кордону, мають знизити. Роздумує над тим, щоб привезти легковик із Німеччини.

— Із другом прораховували, що варто взяти машину 2003 року випуску. Вона обійдеться десь на 20 тисяч гривень дешевше, ніж в Україні, — пояснює.

Нині в сусідніх країнах — членах Світової організації торгівлі — автомобілі дешевші. Приміром, в офіційних українських дилерів "Форд Фокус" коштує від $25,1 тис. У Польщі ця модель на третину дешевша — $18,9 тис. У США, країні-виробнику, — $14,7 тис. На третину дешевша в поляків і "Мазда-6". Там її продають по $32,3 тис. В Україні ціна — від $39 тис.

Зараз ви читаєте новину «Українці перестали купувати імпортні легковики». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода