Ексклюзиви
Четвер, 11 листопада 2010 01:25

Як обрати шини

Майстер столичного шиномонтажу на вул. Глибочицькій Олексій Карпов, 28 років, дає поради з вибору шин.
— Дешеві покришки — українські "Росава". Але при щоденній їзді містом їх вистачить на сезон-два. Імпортна гума міцніша. Непогані — польські "Дебіца." Японські "Тойо" набагато м'якше ходять, але вони й дорожчі. Всі хвалять фінські "Нокіан". Їх на чорити сезони вистачає. У мене "Дебіца". Третій рік їздитиму.
Олексій Карпов звертає увагу на малюнок протектора.

Європейського типу шини мають дуже багато дрібних змієподібних прорізів. Їх беруть міські водії. Такі колеса мають більший накат, відтак машина споживає менше пального.

скандинавського типу гума має багато прямокутних або ромбовидних шашок. Підходять для сільських доріг, наметів. Але в місті дуже шумлять, жорсткі. На сухому асфальті зношуються швидше.

Радіальні шини з ненаправленим малюнком купують найчастіше. Деякі мають "присоски". Під вагою машини ламелі розсуваються, і присмоктуючись краще утримують авто на дорозі. Недолік — такі швидше зношуються, особливо збоку.

Шини з направленим малюнком стійкіші за попередню модель, дешевші і ударостійкіші. Використовують на дорогах із дрібними вибоїнами. Їх радять водіям-початківцям. Не варто ставити на старі машини через нерівномірне зношування. Малюнок протектора має бути направленим у бік руху машини.
Зараз ви читаєте новину «Як обрати шини». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 4315
Голосування Чому президент Зеленський погодився на "формулу Штайнмаєра"?
  • Хоче швидких перемог для себе і не розуміє наслідків для країни
  • Робить це через тиск європейських партнерів
  • Піддався Росії
  • Це зрада і немає, чого обговорювати
  • Ще не все пропало, ситуацію можна виправити
  • Ваш варіант у коментарях
Переглянути
Погода