Білорус Борис Каравкін в 1968 році приступив до будівництва свого автомобіля, через п'ять років машина була готова. Майстер назвав її "Фантазією".
У 70-х роках машина виглядала не гірше серійних автомобілів того часу, а в чомусь навіть і вигравала у них. У автомобіля є зсувні двері, елегантна полога лінія даху і широкі задні стійки з повітрозабірниками.
Автомобіль також оснащений механізмом підняття і опускання стекол, а щоб відкрити двері зсередини, потрібно натиснути на спеціальну кнопку в підлозі кузова.
Спочатку двигун і трансмісія була встановлена від "Запорожця", автомобіль мав задньомоторне компонування. Через деякий час у вимогах ДАІ до саморобних автомобілів були дозволені двигуни об'ємом більше літра. І Борис Каравкін встановив "жигулівський" мотор об'ємом 1,2 л і потужністю 64 к.с.
Чотириступінчаста коробка передач також переїхала з "Жигулів". Силовий агрегат тепер розмістився спереду, привід ж залишився заднім - автомобіль придбав класичну компоновку.
"На сьогоднішній день пробіг автомобіля становить 290.000 кілометрів, - розповідає власник саморобного автомобіля. - Були в його історії і поломки і аварії, і численні модернізації. Перефарбовував "Фантазію" вже три рази. Взимку намагався зберігати в гаражі, але в різні періоди використовувався автомобіль вельми активно. Після зенітного ракетного училища займався декоративним оформленням фасадів будівель та інтер'єру, їздив на роботу і назад, по містах Білорусі на різні об'єкти. Також брав участь у кількох пробігах саморобок, в тому числі і по всіх областях Білорусі в 1987 році. На щось змінити його бажання у мене ніколи не виникало. Ця машина - любов всього життя".
У 70-х роках машина виглядала не гірше серійних автомобілів того часу, а в чомусь навіть і вигравала у них. У автомобіля є зсувні двері, елегантна полога лінія даху і широкі задні стійки з повітрозабірниками.
Автомобіль також оснащений механізмом підняття і опускання стекол, а щоб відкрити двері зсередини, потрібно натиснути на спеціальну кнопку в підлозі кузова.
Спочатку двигун і трансмісія була встановлена від "Запорожця", автомобіль мав задньомоторне компонування. Через деякий час у вимогах ДАІ до саморобних автомобілів були дозволені двигуни об'ємом більше літра. І Борис Каравкін встановив "жигулівський" мотор об'ємом 1,2 л і потужністю 64 к.с.
Чотириступінчаста коробка передач також переїхала з "Жигулів". Силовий агрегат тепер розмістився спереду, привід ж залишився заднім - автомобіль придбав класичну компоновку.
"На сьогоднішній день пробіг автомобіля становить 290.000 кілометрів, - розповідає власник саморобного автомобіля. - Були в його історії і поломки і аварії, і численні модернізації. Перефарбовував "Фантазію" вже три рази. Взимку намагався зберігати в гаражі, але в різні періоди використовувався автомобіль вельми активно. Після зенітного ракетного училища займався декоративним оформленням фасадів будівель та інтер'єру, їздив на роботу і назад, по містах Білорусі на різні об'єкти. Також брав участь у кількох пробігах саморобок, в тому числі і по всіх областях Білорусі в 1987 році. На щось змінити його бажання у мене ніколи не виникало. Ця машина - любов всього життя".
×
Коментарі
1