Ексклюзивы
среда, 19 мая 2010 14:52

Кияни отримали новий сервіс "Єдине таксі"

Компанія "Єдине таксі" розробила і впровадила однойменну систему, яка об"єднує десятки служб із метою оптимізації перевезень, обміну інформацією між операторами таксі й поліпшення якості обслуговування клієнтів. Тепер можна зручно замовляти таксі з інтернет-сайта www.edinoe-taxi.com і за єдиним номером 585 05 05. При цьому замовлення одночасно надійде в десятки служб таксі. Послуга не тільки безкоштовна для киян, а й надає постійним клієнтам знижки на перевезення.

Після важкого робочого дня необов"язково дзвонити на всі відомі номери таксі, щоб почути: "Немає вільних машин, час пік, затори". Уявіть собі, що ви телефонуєте в десятки таксопарків одночасно, зробивши замовлення один раз, через наших операторів або самостійно в Інтернеті.

У Києві існує понад 100 служб таксі, але ефективного сервісу не може надати жодна компанія, оскільки немає диспетчеризації замовлень — імовірність приїзду машини навіть у великих фірмах становить лише 75–80%. Клієнт, отримавши відмову одного оператора, звертається до іншого для оформлення аналогічного замовлення. І так до тих пір, доки не знайде службу, яка може надати йому авто за вказаною адресою. За неможливості оцінити розмір компанії, таких повторних передзвонів можна здійснювати від одного до чотирьох навіть при відсутності заторів на дорогах у вказаному районі.

"Єдине таксі" вирішує цю проблему для клієнта — замовлення, один раз оформлене в системі, одразу стає доступним всім компаніям, підключеним до системи. Диспетчери, побачивши замовлення, можуть працювати з ним, як зі своїм власним — проводити пошук машини для подачі клієнтові. Якщо є авто, яке може виїхати на замовлення, і не пізніше ніж за 15 хв. бути на місці — служба пропонує свої послуги клієнтові за контактним номером телефону.

Будь-який користувач сайта www.edinoe-taxi.com може просто й ефективно оформити замовлення таксі. Зайшовши на www.edinoe-taxi.com/zakaz.html йому достатньо заповнити форму замовлення в системі "Єдине таксі". Час, необхідний для цього, становить близько 20 с — це менше, ніж для дзвінка оператору таксі, враховуючи очікування з"єднання на лінії.

Після заповнення форми клієнт бачить статус свого замовлення і повідомлення від компанії таксі, яка прийняла його до виконання. Далі з клієнтом зв"язується диспетчер служби таксі, і повідомляє точний час подачі машини, її марку і колір, ціну замовлення.

Система "Єдине таксі" також дає можливість клієнтові швидко шукати популярні компанії та об"єкти (наприклад, вокзал або певний ресторан). Тепер фірма працює над зручним фільтром на сайті, для того, щоб користувач міг виключати певні таксопарки з пошуку або задавати критерії за ціною — наприклад, подавати тільки бюджетне таксі.

Сейчас вы читаете новость «Кияни отримали новий сервіс "Єдине таксі"». Вас также могут заинтересовать свежие новости Украины и мировые на Gazeta.ua

Комментарии

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосов: 1
Голосование Как вы обустраиваете быт в условиях отключения электроэнергии
  • Приобрели дополнительное оборудование для жилья для энергонезависимости
  • Подбираем оборудование и готовимся к покупке
  • Нет средств на такое, эти приборы слишком дорогие
  • Есть фонари и павербанки для зарядки гаджетов, нас это устраивает
  • Уверены, что неудобства временные и вскоре правительство решит проблему нехватки электроэнергии.
  • Наше жилище со светом, потому что мы на одной линии с объектом критической инфраструктуры
  • Ваш вариант
Просмотреть