Київ, Національний культурно-мистецький та музейний комплекс "Мистецький Арсенал", вул. Лаврська, 12 - 14
Колекції "Весна-літо 2012" готують до показу українські дизайнери на Тижні моди в "Мистецькому Арсеналі". Розповідають, що варто носити цієї осені і зими.
Андре ТАН:
- Осінні тенденції личитимуть усім, крім білявок. Їм треба перефарбуватися. Наймодніший колір волосся зараз - рудий. Я пропоную сорочки і сукні з одягом із вовни, трикотажу й плетеними речами. Сукні оздоблюю масивними блискавками, комірцями-стійками із грубого сукна. Штани залишаю вищими на кілька сантиметрів від кісточки на гомілці - так, щоб було видно шкарпетки. Вони мають пасувати до кольору взуття. За силуетом, це кльош від стегна й завищена талія. Жінкам замість строгого костюму зі спідницею раджу брючний чоловічого крою.
Лілія ПУСТОВІТ:
- Мотоциклетні, грубі, на товстих підборах чоботи й зручні туфлі на низькому ходу. У таких буде легко ходити щодня. Сумки краще обирати або великі, подібні до валіз, або мініатюрні й барвисті.
Анна БУБЛИК:
- Якщо маєте гроші - вкладайте в діаманти. Не маєте - вдягайте гірський кришталь. У моді будуть спідниці "сонце-кльош" подовжені до п'ят, квітчасті й одноколірні. Пальта - широкі, з масивними плечима, довжиною до коліна або на кілька сантиметрів вище. Жилети - зі штучного й натурального хутра. Поверх усього, крім строгого костюму, можна вдягати подвійні шкіряні ремені контрастних кольорів паралельно або навхрест.
Віктор АНІСІМОВ:
- Жванецький якось сказав: хоч що роби з людиною, вона уперто повзе на кладовище. Так і з модою в Україні.
Три дні тому повернувся з Мілана. Там отримуєш естетичне задоволення від того, що перебуваєш на вулиці. Часто сідаємо з Лілією Пустовіт у кав'ярні й просто дивимося на людей. Так само у Парижі. Прилітаєш у Київ: "Боже, що тут коїться. У що вдягнені ці люди?" Потім приїжджаєш у Донецьк: "Ой, бляха муха, тут ще гірше". З часів Радянського Союзу мало що змінилось. Одяг має продовжувати людину, бути в гармонії з нею.
В Україні вирізняються три категорії населення. Перша - "пішов на базар, купив щось, щоб було в чому ходити". Друга - люди, що витрачають шалені суми на брендові речі, хоча можна витрачати менше. Зневажають тих, хто не має такої можливості. Третю видно за кілометр. Вони одягнуті зі смаком і неординарно. Останніх найменше. А що буде модним, хрін його знає. Не можу диктувати тенденції. Це збірний образ. Треба дивитися, що пропонують більшість дизайнерів.
Комментарии