А чи був літак? Що сталося (або ні) на летовищі Миргорода

Будь-яку інформацію від ворога варто ділити на два. А під час війни - на всі чотири. Але розраховувати можна лише на міць нашого ППО

Щодо епізоду із заявленим росіянам удару по летовищу в Миргороді. Це питання для різних ЗМІ я коментував взагалі в дусі патетики однієї фрази, яку приписують пруському імператору Фрідріху Великому - ну, там, де оце: "ви що (пропустимо лайливе слово), збираєтесь жити вічно?". Тому і тут зафіксую ті тези, які я публічно уже заявляв, чого добру пропадати. Тим більш - знадобиться на майбутнє, бо колективна свідомість у "лідерів суспільної думки" завжди якось непередбачувано повертається.

...з імовірністю 50/50 (як у тому анекдоті про динозавра) ми взагалі не можемо виключати, що той борт міг бути "розкабіналений" як донор запчастин для підтримання боєздатності інших машин

Із тих матеріалів, які ворог виклав у публічний доступ і котрі, власне, стали інформприводом, насправді виважено можна зробити лише один висновок: "росіяни заявили про удар балістичною ракетою "Іскандер" по об'єкту аеродромної інфраструктури, де стояв літак типу Су-27УБ із невідомим ступенем боєздатності". Тому що з ймовірністю 50/50 (як у тому анекдоті про динозавра) ми взагалі не можемо виключати, що той борт міг бути "розкабіналений" як донор запчастин для підтримання боєздатності інших машин.

Норму національного законодавства про те, що не можна розголошувати деталі по діяльності Сил оборони України, котрі не викладались військовим командуванням у відкритий доступ - ще ніхто не скасовував. Тому спроба окремих спікерів показати себе напрочуд поінформованими щодо стану справ на аеродромі в Миргороді - викликає як мінімум глибокий подив.

Не кажучи вже про те, що звичка використовувати як першоджерело матеріали від Міноборони РФ - викликає глибокі етичні сумніви (так, є питання, де не завадить логіка, яку приписують єзуїтам та прагнення бути "святішим за Папу Римського").

Ідея набудувати бетонних укріплень для літаків, багато і різних - звучить актуально. Але тут треба розуміти, що подібні речі завжди впираються в ресурсні обмеження. Наприклад, США за останню п'ятирічку спромоглись в Тихоокеанському регіоні збудувати лише 22 повноцінні укріплені ангари для своєї тактичної авіації, хоча, здавалось би, Тихий океан - це саме той театр бойових дій, де американці постійно готуються до "великої війни" з Китаєм.

...у 2022 році Повітряні Сили в своїй офіційній комунікації визнавали: на квітень того року вже треба було ремонтувати орієнтовно 100 одиниць техніки радіотехнічних підрозділів ППО України

Усе вищесказане аж ніяк не заперечує того факту, що наша авіація та протиповітряна оборона несуть втрати у війні з ворогом, котрі завжди гіркі, незалежно від контексту. Тут можемо опиратись не тільки на некрологи пілотів, які загинули під час виконання бойових завдань. Але й можна заглибитись більше та пригадати, що, наприклад, у 2022 році Повітряні Сили в своїй офіційній комунікації визнавали: на квітень того року вже треба було ремонтувати орієнтовно 100 одиниць техніки радіотехнічних підрозділів ППО України. Просто наполегливість наших зенітників переважила над обсягом запасу протирадіолокаційних ракет Х-58 у росіян.

Бонусом треба нагадати й таку просту річ - ідея купити в бразильців "Супер Тукано" для відстрілу російських БПЛА звучить завжди гарно, але вона завжди впирається у те, що сама Бразилія ВЗАГАЛІ не хоче постачати нам ніяке озброєння, ані напряму, ані через "треті руки". Так, можна вважати бразильців дивними людьми, яким добрива з Росії важливі за власний ВПК - але така структура реальності, з якою доводиться працювати.

І раз уже говоримо про різні імпровізовані варіанти, то чому б не пригадати хоча б ноу-хау радянського походження із підвіскою Р-60 на Мі-24, саме для полювання на малорозмірні повітряні цілі.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі