Школа не розвиває інтелект. Формат уроків треба змінити

Математика і логіка не завжди друзі

Ви будете здивовані, але завдання з алгебри не виховують логічного мислення, а виховують лише вміння вирішувати завдання з алгебри.

Уміння грати в шахи не виховує вміння прораховувати різноманітні ситуації в житті і бізнесі, а виховує лише навички гри в шахи і добре знання дебютів.

Таблиця множення не розвиває розумові здібності, а дозволяє іноді порахувати прості числа в умі, і то — ненадійно.

Насправді, я думаю, що інтелект розвивається зовсім від інших умінь, і особливо від їх взаємозв'язків. Наприклад, географія з хімією і бізнесом. Або математика з історією і музикою. Або література з біологією і блогерством.

Або взагалі — все це разом узяте. Адже життя не складається з окремих навчальних предметів. А складається з їх тісного переплетення.

Життя не складається з окремих навчальних предметів, а з їх тісного переплетення

Чи можна це організувати? Та легко.

Цьому сприяють інтегровані вправи, кейси, багатопараметричні завдання на неоднозначні результати на кожному рівні, які обов'язково мають застосування в життєвій практиці.

Щоб був повний цикл: від знань, їх застосування і до отримання потрібного результату.

Тоді швидко і надовго розвивається асоціативна пам'ять, логіка і системне мислення, орієнтовані на реальне досягнення поставленої мети.

Як цього досягти?

Доведеться поміняти формат уроків — від нудних 45-хвилинних предметів-параграфів до багатомодульних цікавих і корисних інтегрованих кейс-уроків.

Чому? Тому що тільки так можна утримувати увагу дитини і засвоєння навчального матеріалу глибше, швидше і надовше.

Це і є головний тренд світової освіти XXI століття.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі