"Північний потік-2" не працюватиме. Це металобрухт на дні Балтики
Незабаром можна буде відкривати музей газової російсько-німецької клептократії
Схоже на те, що процес розпаду путінського "Північного потоку-2" набув незворотного характеру. На доповнення до норвезької сертифікаційної DNV GL, данської інжинірингової Ramboll, швейцарської страхової Zurich Insurance Group, німецька компанія Bilfinger GreyLogix оголосила про розірвання контракту. Чому це заслуговує на особливу увагу, адже сума контракту сміховинна - 15 млн євро - мізер порівняно з мільярдами, покладеними на дно морське?
Група компаній Bilfinger GreyLogix є визнаним лідером розробки та впровадження систем управління технологічними процесами. Вона забезпечила необхідним обладнанням та програмним забезпеченням існуючий "Північний потік". Тому автоматично отримала замовлення і на "Північний потік-2". Воно включало створення системи контролю руху природного газу і технологічної безпеки з центром управління трубопроводом у кантоні Цуг в Швейцарії, а також протипожежні системи на берегових терміналах в Росії та Німеччині.
Без усього цього газопровід не працюватиме, це буде просто красиво укладений на дно Балтики, добре ізольований та обетонований металобрухт з труб великого діаметру.
Голова Газпрому Олексій Міллер увесь в соплях і сльозах скаржиться на підступних американців самому Путіну. А ще вчора він розвішував спагетті, про "ввод "Северного потока - 2" в эксплуатацию в разумные сроки".
Голова Газпрому Олексій Міллер увесь в соплях і сльозах скаржиться на підступних американців самому Путіну
Отже, хто там нам розповідав роками про перспективу здачі труб ГТС України в металобрухт чи створення музею? Схоже, що музей газової російсько-німецької клептократії незабаром можна буде відкривати в Грайфсвальді на німецькому кінці труби "Північного потоку-2". Директором варто призначити Навального, Варніга завгоспом, ну а Шредеру підійде легка праця - екскурсоводом.
Меркель з Путіним підійдуть в якості рекламних агентів для дайвінгу в районі данського Борнгольма для бажаючих більш гострих відчуттів.
Чекаємо на вихід з проекту французької ENGIE та Shell.