Онлайн-уроки "падають", бо зроблені за зразком звичайних

Учень повинен сам летіти, як літак

Чим відрізняються онлайн-уроки від звичайних уроків? Суперечок на цю тему багато, але відповідь легка.

Тут така справа. Перші в історії авіатори намагалися сконструювати літак, бачачи перед очима тільки один приклад: птахів.

Птахи, махають крилами. І перші винахідники авіамоделісти, природно, почали майструвати літаки, які б махали крилами. За зразком і подобою.

Але вони чомусь не летіли, а швидко падали.

Тому і "онлайн уроки", зроблені за зразком уроків "звичаєво-звичних", теж "падають". Не той формат.

Тут як і з літаками: потрібно не по-пташиному крилами махати, а потрібен моторчик! І зовсім інший внутрішній устрій механізму, ніж у птаха.

До речі, слово "урок" передбачає, що його хтось дає, підносить, навчає. Тобто це процес односторонній і зовнішній.

А літак же летить самотужки. Його ніхто на мотузочці не тягне. Значить, і пристрій нового уроку повинен бути таким, щоб учень "летів сам", а не на ниточці.

Тоді виходить, що в онлайні потрібен певний "самовчитель".

В онлайні потрібен певний "самовчитель"

Колись був самовчитель гри на гітарі, і я навіть сам, пам'ятаю, по ньому вивчився, і не тільки трьом акордів, але і цілком пристойно струнами перебирати.

Так ось, учень в онлайні повинен сам бути таким літаком. Сам летіти, як літак. З одного аеропорту в інший. А все інше (люди, техніка, інформація, сервіс) повинні допомагати йому летіти. У потрібному напрямку, з потрібною швидкістю, з урахуванням зовнішніх обставин і з розумінням кінцевого пункту призначення.

Тоді він долетить, а не просто буде махати крилами, як пташеня.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі