Учням подають суху і нудну інформацію. Так знання не закріплюються
Потрібні уроки-кейси
Довгий час нас переконували, що для проникнення в організм вітаміну А треба їсти багато моркви, оскільки в ній міститься каротин.
Але виявилося, що каротин - це ще не все. Він перетворюється на вітамін А, тільки якщо моркву змастити маслом. А без масла морква - це даремний треш.
Так і "знання". Їх треба подавати не як просто суху і нудну інформацію, немов зі складу моркву. А у вигляді художньо облямованих уроків, і навіть уроків-кейсів, в яких все взаємопов'язане.
Наприклад, в кейс-уроці "Вода" є: хімія (H2О), фізика (стани твердий, рідкий, газоподібний), бізнес (кошторис), мистецтво (картини, пісні), географія (річки, моря, океани), екологія.
Саме так зараз модно викладати і підносити знання. Тому що це синхронізовано із засвоюваністю інформації у дітей.
І тут також, як і в кулінарії, важливо дотримуватися пропорції.
20% інформації можна давати "науковою теоретичною мовою", а не всі 100% як зараз. Щоб була серйозність, логіка і алгоритми (майбутні вітаміни).
50% - науково-популярною мовою, щоб було цікаво і захоплююче (інгредієнти страви).
А решта 30% - це асоціативне мислення - різні сторіс, відео, аналогії (масло, спеції, сіль, перець).
Тільки так біти інформації перетворюються на знання.
І ось такі "вже знання" школярі не просто запам'ятовують. Вони намертво у них закріплюються у вигляді зв'язків між нейронами. І потім, коли треба, швидше виявляються і виносяться на поверхню.
Потім про таких людей говорять: у нього є масло в голові!
Коментарі