Учням подають суху і нудну інформацію. Так знання не закріплюються

Потрібні уроки-кейси

Довгий час нас переконували, що для проникнення в організм вітаміну А треба їсти багато моркви, оскільки в ній міститься каротин.

Але виявилося, що каротин - це ще не все. Він перетворюється на вітамін А, тільки якщо моркву змастити маслом. А без масла морква - це даремний треш.

Так і "знання". Їх треба подавати не як просто суху і нудну інформацію, немов зі складу моркву. А у вигляді художньо облямованих уроків, і навіть уроків-кейсів, в яких все взаємопов'язане.

Наприклад, в кейс-уроці "Вода" є: хімія (H2О), фізика (стани твердий, рідкий, газоподібний), бізнес (кошторис), мистецтво (картини, пісні), географія (річки, моря, океани), екологія.

Саме так зараз модно викладати і підносити знання. Тому що це синхронізовано із засвоюваністю інформації у дітей.

І тут також, як і в кулінарії, важливо дотримуватися пропорції.

20% інформації можна давати "науковою теоретичною мовою", а не всі 100% як зараз. Щоб була серйозність, логіка і алгоритми (майбутні вітаміни).

50% - науково-популярною мовою, щоб було цікаво і захоплююче (інгредієнти страви).

А решта 30% - це асоціативне мислення - різні сторіс, відео, аналогії (масло, спеції, сіль, перець).

Тільки так біти інформації перетворюються на знання.

І ось такі "вже знання" школярі не просто запам'ятовують. Вони намертво у них закріплюються у вигляді зв'язків між нейронами. І потім, коли треба, швидше виявляються і виносяться на поверхню.

Потім про таких людей говорять: у нього є масло в голові!

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Наші автори
Остап Українець Письменник, перекладач
Максим Кияк Експерт Ради зовнішньої політики "Українська призма"
Тарас Чмут Голова правління "Українського мілітарного центру"
Надія Романенко Керівниця проєкту з дезінфомоніторингу Texty.org.ua
Тарас Антипович Письменник, сценарист
Погода