Найкращі банкіри – це фізики-теоретики, які добре грали в дитинстві у футбол
Щоб стати щасливим і багатим, тільки розуму вже недостатньо
Якось швидко розвінчали міф про селф-мейд-менів. Які самі себе зробили.
По-перше, хіба мало що ти сам себе зробив. Подумаєш - подвиг. А по-друге, не у вакуумі ж люди піднімаються вгору по життєвій сходах або на соціальному ліфті. Та ще - такому швидкісному, що аж вуха закладає.
На перше місце виходять не розум і таланти, а як і раніше, - зв'язки і випадковості. Опинитися в потрібний час в потрібному місці з потрібними людьми.
На перше місце виходять не розум і таланти, а як і раніше, - зв'язки і випадковості
А що ж робити з розумом, старанністю і здібностями? Чи є у цих якостей шанс помістити свого господаря в який-небудь стрімкий ліфт або на трамплін?
Виявляється, тільки розуму вже теж недостатньо, так як він являє собою тільки потенційну енергію. А до неї треба додати енергію кінетичну.
Несподівано було виявлено асиметричні закономірності. Звичайно, це не завжди і не у всіх випадках, але тенденції дуже яскраво виражені.
Наприклад, найкрутіші рекрутингові агентства знають, що найкращі сейлз-менеджери (менеджери з продажу) - діти розлучених батьків з міських околиць, які здобули освіту істориків. У них відкривається потреба в комунікаціях, вони знають, як пов'язати минуле з майбутнім і витрати з результатами, і хочуть вирватися з убогості.
Найкращі менеджери з продажу - діти розлучених батьків з міських околиць, які здобули освіту істориків
Азіатським школярам математика дається легше, ніж іншим. Вони, може, не настільки талановиті, але гарують цілодобово, і ця працелюбність дає вражаючі результати.
А кращі банкіри - це фізики-теоретики, які добре грали в дитинстві у футбол. Тому що у них добре розвинене системне мислення, абстрактне мислення і прагнення забивати голи.
Успішні бізнесмени - колишні трієчники в школі, лідери в університеті, любителі експедицій, які мають ще 2-3 хобі.
Кращі бухгалтери та аудитори - колишні відмінниці в школі. Це ті, хто любить працювати з паперами, а не з великими колективами.
Кращі бухгалтери та аудитори - колишні відмінниці в школі
Виходить, що якось нелінійно все складається у таких неселфмейдменів.
Так ось, знаючи сотню-іншу таких подробиць, можливо, доведеться вибудовувати іншу систему освіти.
Потрібно вчити не тільки чистим знанням і компетенціям, а й суміжним навичкам, які є тим самим гарніром до основної страви, що допомагає створювати траєкторію свого життя.
Втім, це важливо тільки для тих, хто хоче чогось в житті досягти. А не просто провести в школі гнітючі 11 років, зазубрюючи напам'ять котангенс, валентності і електрони, і не знаючи - куди їх застосувати.
Насправді, останній абзац написаного вище, теж важливий. Але його недостатньо ні для щастя, ні для багатства, ні для того, щоб все в житті склалося добре.