Фермер не виробляє трактор, учитель не має писати підручник

Набирають силу і популярність спеціальні шкільні кейс-уроки

Якщо наші шкільні підручники такі нестравні, і від них і дітей, і батьків просто нудить, то хто їх тоді повинен складати?

Адже справа не тільки в тому, що підручників катастрофічно не вистачає! Ви подивіться — як вони написані. Дітей за ними вчити треба було б тільки за вироком суду, як тих, що провинилися. Нецікаво, несучасно, утомливо, з помилками. А потім за ними ще й іспити здавати.

І ось, від цієї повної безвиході, набирає силу думка, що раз така справа, то підручники повинні писати самі вчителі, раз нікому нинішні книжки не подобаються, та й вони краще знають — чому вчити і як вчити.

Насправді все не так. Якраз навпаки. В індустріальній, а вже тим більше в інформаційній ері у всіх галузях склалася технологія поділу праці. Навіть найчудовіший лікар вже не вигадує ліки, водій вже не виготовляє машину, фермер уже не лагодить трактор, актор не пише сценарій.

Набирають силу і популярність спеціальні шкільні кейс-уроки, які виготовляються цілими міжнародними бригадами

Але є хороша новина — на наших очах все змінюється, і в підручниках нового формату контент потрібних, корисних і сучасних знань буде тепер іншим. Викладений він буде "людською" легкотравною мовою, з усіма потрібними поясненнями, ілюстраціями та візуалізацією. А за необхідності будуть посилання на поглиблений або розширений матеріал. Благо, пошукові системи це дозволяють.

Ви запитаєте: що це і як? Це набирають силу і популярність спеціальні шкільні кейс-уроки, які виготовляються цілими міжнародними бригадами.

Над кожним кейсом працюють 18 осіб

Над кожним кейсом працюють 18 осіб: експерти, вчителі, автори, програмісти, дизайнери, редактори, коректори, психологи, сторітеллери, менеджери, лінгвісти, стилісти, вчені і самі діти. Вони пошарово збирають освітню інформацію в зручному форматі і викладають її, так би мовити, "під ключ". Таких кейс-уроків вже розроблено і викладено 500 штук, для будь-якого віку і з усіх тем шкільної програми. В результаті виходять відмінні уроки, на які дітям хочеться не просто йти, а бігти. Навчання стає захопливим, зручним, сучасним, корисним і розумним. Адже зробили ж уже розумний будинок, розумну машину, розумні ліки. Пора б і школу зробити розумною.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі