Після аудиту "Транснефти" Росія може передумати видавати паспорти в ОРДЛО

Не потрібно поспішати відновлювати роботу нафтопроводу "Дружба"

"Укртранснафта 25 квітня вимушено призупинила роботу нафтопроводу "Дружба". Рішення компанія прийняла, керуючись угодою про надання послуг з транспортування нафти територією України. Укртранснафта має право зупинити прийом російської нафти, якщо сировина не відповідає якісним показникам. Усі матеріальні збитки покладаються на сторону, яка не дотрималася виконання своїх обов'язків. Про час відновлення перекачки нафти нафтогоном "Мозир-Броди" повідомимо згодом", - йдеться у повідомленні оператора нафтотранспортної системи України.

Не потрібно поспішати з відновленням!

Це означає виникнення надзвичайної ситуації між Україною та ЄС у зв'язку з діями третьої сторони

Потрібно задіяти механізм раннього попередження відповідно до Угоди про асоціацію Україна - ЄС. Адже НПЗ та оператори нафтотранспортних систем Польщі та Словаччини припинили прийом російської нафти. Словацький "Транспетрол" припинив прийом нафти саме з системи Укртранснафти. Це означає виникнення надзвичайної ситуації між Україною та ЄС у зв'язку з діями третьої сторони! Ось що має робитися відповідно до додатку до Угоди:

1. Україна та ЄС встановлюють "Механізм раннього попередження" з метою закріплення практичних заходів, спрямованих на попередження та швидке реагування на надзвичайні ситуації чи загрозу надзвичайної ситуації. Це передбачає ранню оцінку потенційних ризиків та проблем, пов'язаних з попитом та пропозицією на природний газ, нафту чи електричну енергію та попередження і швидку реакцію у випадку надзвичайної ситуації чи загрози надзвичайної ситуації.

2. Для цілей цього Додатка надзвичайна ситуація - це ситуація, яка спричиняє значний збій/фізичну зупинку у постачанні природного газу, нафти чи електроенергії між Україною та Європейським Союзом.

3. Для цілей цього Додатка координаторами є Міністерство енергетики України та Член Європейської Комісії, відповідальний за енергетику.

Міненерго у нас - це "мертві бджоли не гудуть", тому тут потрібно "Нафтогазу", який має відповідного рівня фахівців та досвід спілкування з Єврокомісією в частині задіяння МРП 1 березня 2018 року, а також має представництво в Брюсселі, виконати необхідні дії.

Або "Транснефть" діє у чиїхось інтересах (чиїх?), або не контролює власні трубопроводи

Результатом усього цього на міжнародному рівні має бути незалежний аудит системи "Дружба" в АК "Транснефть", особливо на лінії Самара - Унеча з резервуарним парком в Самарі, в частині дотримання технології прийомки нафти від вантажовідправників, підготовки нафти до транспортування та транспортування і передачі її іншим операторам.

Не потрібно вестися на російські пояснення типу ""Транснефть" назвала источник загрязнения поставляемой в Белоруссию нефти — он был обнаружен на участке Самара — Унеча". Повна дурня! Але якщо так, тоді виходить, що хтось проник у систему трубопроводів і закачав так багато хлорорганіки, що вона аж в Європу потрапила з нафтою! Це були санкціоновані дії? Чи то якісь зловмисники вчинили? Тоді виходить, що або "Транснефть" діє у чиїхось інтересах (чиїх?), або не контролює власні трубопроводи.

В аудиті повинні взяти участь фахівці з компаній операторів НТС: "Гомель Транснефть - Дружба", Укртранснафти, ПЕРН "Пшиязнь", "Транспетрол", МЕРО (Чехія), ПКН "Орлен", МОЛ, представники Єврокомісії, тощо.

І тільки за результатами аудиту можна буде приймати рішення про відновлення транзиту.

І от після цього ми побачимо, як вони будуть нам блокувати поставки нафтопродуктів та видавати паспорти на території ОРДЛО.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі