На Заході кандидати йдуть на вибори з історією успіху. Нашим нема що розказати

Український виборець краще сприймає емоційні плачі, ніж позитив

Головна тема президентських кампаній – не пропаганда власних успіхів, а контрпропаганда невдач конкурентів.

На Заході більшість кандидатів у президенти йдуть до виборців з історією власного успіху, який, у випадку перемоги, може стати частиною успіху країни.

В Україні більшість кандидатів йдуть до виборців з історією пояснень, хто їм заважав чи заважає у житті аби досягти результату.

Так, контрпропаганда існує і у західній політичній культурі, але там вона – вторинна. Тоді як у нас – це основна теза виборчої риторики. Можливо, це тому, що український виборець краще сприймає емоційні плачі, а не позитив. А може просто тому, що більшості кандидатів нема що розказати?

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Наші автори
Остап Українець Письменник, перекладач
Максим Кияк Експерт Ради зовнішньої політики "Українська призма"
Тарас Чмут Голова правління "Українського мілітарного центру"
Надія Романенко Керівниця проєкту з дезінфомоніторингу Texty.org.ua
Тарас Антипович Письменник, сценарист
Погода