На Заході кандидати йдуть на вибори з історією успіху. Нашим нема що розказати

Український виборець краще сприймає емоційні плачі, ніж позитив

Головна тема президентських кампаній – не пропаганда власних успіхів, а контрпропаганда невдач конкурентів.

На Заході більшість кандидатів у президенти йдуть до виборців з історією власного успіху, який, у випадку перемоги, може стати частиною успіху країни.

В Україні більшість кандидатів йдуть до виборців з історією пояснень, хто їм заважав чи заважає у житті аби досягти результату.

Так, контрпропаганда існує і у західній політичній культурі, але там вона – вторинна. Тоді як у нас – це основна теза виборчої риторики. Можливо, це тому, що український виборець краще сприймає емоційні плачі, а не позитив. А може просто тому, що більшості кандидатів нема що розказати?

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Наші автори
Наталія Лелюх Лікар акушер-гінеколог
Остап Яриш Журналіст української служби "Голосу Америки"
Наталя Д'ячкова Директор юридичної компанії "Скарга"
Олександр Лієв Голова Асоціації індустрії гостинності України
Погода