Не можна сортувати дітей на майбутніх математиків, ботаніків або скрипалів
Чи можуть у школі вчитися одні відмінники? На жаль, ні
Дослідження показують, що в будь-якому класі можна нарахувати 20% тих, хто хоче і може вчитися, 50% тих, хто ходить у школу лише тому, що всі туди ходять – потусуватися, поспілкуватися, дружити. І 30% – це руйнівники і бешкетники.
Одного разу в одній країні спробували виправити ситуацію. І відрахували ці 30% деструктивних учнів, залишивши тільки перші дві гарненькі категорії.
Знаєте, чим це закінчилося? Через три місяці співвідношення всіх трьох категорій відновилося саме собою.
Тож для вирощування повноцінних дітей та їхнього виховання потрібен різнокаліберний соціум. Нехай ростуть сотні рослин – троянд і лопухів.
Для вирощування повноцінних дітей та їхнього виховання потрібен різнокаліберний соціум
Саме тому не можна сортувати дітей на майбутніх математиків, ботаніків або скрипалів.
Діти мають отримувати в школі не вузький, а широкий спектр знань, умінь і навичок. Щоб у разі чого, вони в майбутньому дорослому житті змогли б швидко перебудуватися без нервів і роздратування.
Інакше замість майбутніх ерудованих і цілеспрямованих компетистів вийдуть неповноцінні лузери.
А виправити вже нічого не можна буде.
Тим більше, що деякі пропорції самовідновлюються.
Коментарі