Радари не допоможуть. Як зробити дороги безпечнішими
Чому люди не люблять владу?
Відразу кілька резонансних ДТП за день. Що робить влада? Правильно, влада посилить, не допустить, виявить і обов'язково покладе край. Вона поверне контроль швидкості радарами і сподівається, що це допоможе.
Не допоможе, на жаль.
Головна причина аварійності на наших дорогах - комерційні перевезення. Я не знаю злочину, на який не піде водій маршрутки заради восьми гривень. Він буде одночасно відраховувати здачу, шукати в приймачі шансон, сваритися з пасажирами, але щойно побачить на узбіччі ще одного, без роздумів рвоне до нього через два ряди напролом.
Головна причина аварійності на наших дорогах - комерційні перевезення
Коли у перевізника без водія простоює фура, він найме туди хоч наркомана, хоч психопата, але фура повинна поїхати, бо це гроші. А 12-16 годин за кермом автобуса - це в Україні норма, а не виняток. І жоден поліцай з радаром нічого з цим не зробить. Водії давно знають всіх поліцаїв на своїх маршрутах в обличчя. Я слабо собі уявляю контроль швидкості в таких умовах. А корупцію уявляю дуже добре.
Тому, якщо влада дійсно хоче щось змінити, треба не трясти всіх підряд після чергового зальоту, а модернізувати дорожній контроль і прибирати людський фактор звідусіль, де тільки можна. Радари - тільки автоматичні. Для комерційного транспорту - тахографи і драконівські штрафи за порушення нормативів відпочинку водіїв. Така техніка давно стала доступною, треба терміново впроваджувати.
Треба модернізувати дорожній контроль і прибирати людський фактор звідусіль, де тільки можна
Україна повинна (а з огляду на наш технічний потенціал, просто зобов'язана) стати технологічною. Це зніме безліч проблем. Звичайно, це складніше, ніж з телевізора погрозити пальчиком всім лиходіям. Але іншого шляху немає.
Коментарі