Чому країні потрібне дитяче Євробачення
Кілька аргументів "за"
Цього року Україна вперше не братиме участі в дитячому Євробаченні з фінансових причин. Так, для каналу "UA:Перший" цей конкурс завжди був іміджевим, але збитковим проектом. Але нашій країні дитяче Євробачення все ще потрібне.
Українцям бракує історій успіху і боротьби за результат змалку. Ми маємо демонструвати дітей-рольових моделей - творчих, зосереджених, амбіційних та працьовитих.
Українцям бракує історій успіху і боротьби за результат змалку
В українському медійному просторі мало дитячих пісень. Аж надто - рідною мовою.
Це хай невеличкий, але важливий елемент культурної дипломатії. Про Україну не так часто згадують у позитивному контексті світові ЗМІ. І дитяче Євробачення - це гарний привід нагадати про нас.
Це продукт для сімейного перегляду: безпечний, позитивний, такий, що долучає нас до європейської родини (зараз вже 14 країн анонсували свою зацікавленість у конкурсі) та дозволяє дитині зазирнути за межі власних уявлень про свої "можу" та "вмію".
Дуже неочевидний для глядача, але істотний нюанс для шоубіз-середовища. Дитяче Євробачення - не просто конкурс талановитих дітей та боротьба амбіцій батьків. Це кузня кадрів нових продюсерів і зірок. Нові кадри - це добре для індустрії в цілому. А ще це робочі місця та бюджети для тих, хто обслуговував учасників у передконкурсному етапі та подальшому професійному житті. Цим дітям і виконавцям хтось писав та аранжував пісні, ставив номери, знімав кліпи, займався їхнім промо.
Оскільки країна може приймати дитяче Євробачення, незалежно від того, виграла вона чи ні, це потенційна можливість для бізнесу, вже втрачена для нього в 2019-2020 роках.
Можна втішати себе тим, що Польща 11 років пропускала конкурс, Фінляндія так і не стала брати в ньому участь, а кілька країн, серед яких заможні Данія та Швеція, взагалі відмовились від змагання.
Тиждень спортивних подій на каналі для мільйонів українців - дорівнює вартості одного джипу, який припаркований біля Верховної Ради
Але це не лише про позбавлення країни конкурсу дитячої пісні. Це навіть не перша ластівка — це жирна свиня, підкладена глядачу. При такому рівні фінансування та ставленні до Суспільного мовника з боку держави - під загрозою показ майбутньої Олімпіади. Літній Чемпіонат Європи з легкої атлетики в Берліні ми вже не зможемо показати — лишилось кілька днів до дедлайну. Потрібна сума трансляції і технічного забезпечення сигналу дорівнює вартості одного джипу, який припаркований біля Верховної Ради - це тиждень спортивних подій на каналі для мільйонів українців, які люблять спорт.
Про покупку цікавих чемпіонатів з футболу навіть не йдеться. Це як мріяти про сумку Louis Vuitton при бюджеті на авоську.
Коментарі