Як правильно вибрати школу для дитини

Ідеальна модель системи освіти залежить від ваших цілей

Чому так виходить, що батьки не можуть для себе сформулювати власне сімейне замовлення: чого вони хочуть від школи насправді.

Одним потрібні тільки голі академічні знання предметів, іншим - ще й практичні навички та компетенції.

Одним - щоб дітей навантажували, іншим - щоб їх розвантажували.

Одним - щоб оцінки ставили, іншим - щоб не ставили.

Одним - вчителька добра, іншим - сувора.

Одні - готові платити, інші - заперечують.

Одним - повний день, іншим - півдня.

Одним - більше предметів, іншим - менше.

І ще близько 20 таких суперечливих вимог.

Зараз у нас перемагає європейська толерантна модель (фінська), яка полегшує процес навчання, хоча в світі вона втрачає свої лідерські позиції.

У світі тренд на інтенсифікацію навчального процесу одночасно з підвищенням його захопливості

У світі тренд на інтенсифікацію навчального процесу одночасно з підвищенням його захопливості. Це модель південно-східної Азії.

Кажуть, що діти втомлюються від кількості предметів і непотрібних знань. Однак, справа не в кількості предметів. Самі предмети вже давно застаріли. Тепер в світі вчать по кейс-уроках. Вони інтегровані та інтерактивні. І вчать настільки цікаво, що діти тут же хочуть все це спробувати самі. Саме звідси виростає їх "вміння вчитися".

У світі тренд на не вузьких фахівців (бо коли закінчать школу, тих спеціальностей може вже не бути), а на широкий компетизм, так як він дає більше стійкості в житті.

До речі, діти в шкільному віці ще не знають ким і чим вони будуть, тому неправильний ранній вибір професії може стати життєвою катастрофою.

Тому ідеальна модель системи освіти не залежить від кількості предметів або навантаження школярів. Вона залежить від цілей, до яких ви прагнете.

Ідеальна модель системи освіти не залежить від кількості предметів або навантаження школярів, а залежить від цілей, до яких ви прагнете

Ким і чим ви хочете, щоб була ваша дитина в 20-25 років? Що вона повинна вміти, знати, хотіти? Треба сформулювати правильні цілі, і від них вже вибудовувати свої вимоги - чому вчити, як вчити, хто має вчити, де вчити, за скільки і на який результат. Тоді й школу легко підібрати.

Інакше, 11-12 років швидко пролетять, і виявиться, що немає ні потрібних знань, ні практичних навичок, ні мотивації далі розвиватися, ні орієнтирів: що робити і як жити.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Наші автори
Іраклій Джанашия Експерт з питань національної безпеки та оборони України в UIF
Наталія Лелюх Лікар акушер-гінеколог
Остап Яриш Журналіст української служби "Голосу Америки"
Наталя Д'ячкова Директор юридичної компанії "Скарга"
Олександр Лієв Голова Асоціації індустрії гостинності України
Погода