До наступного понеділка японці можуть приймати ванну з французького вина сорту "Божоле нуво" на курорті Хаконе Юнесун, що за 100 км на захід від столиці Токіо. Таким чином вони приєдналися до свята молодого вина, яке відзначають у всьому світі 16–20 листопада.
Японці купаються в напої і одночасно п"ють його. "Божоле нуво" — найпопулярніше французьке вино у Країні Висхідного Сонця. Вона є найбільшим імпортером напою цього сорту, залишивши позаду всі європейські держави.
— Для нас "Божоле нуво" означає Францію, дозволяє нам долучитися до французької культури, — каже журналістка Акіко Яжимо, яка відвідала курорт у ці дні. — Воно дуже легке. Тож наші дами із задоволенням смакують його.
"Божоле нуво" виготовляють ліонські винороби з винограду гоме, який збирають за кілька тижнів до того. У Ліоні 56 років тому й започаткували Дні молодого вина. Нову партію цього напою завжди запускають у продаж в третій четвер листопада.
У багатьох країнах гарним тоном уважається спробувати цього дня вино, яке ще кілька годин тому було у Франції. Японці випивають 11,5 млн пляшок "Божоле нуво" за рік — чверть усього обсягу виробництва у світі.
У київських супермаркетах пляшка "Божоле нуво" коштує від 65 грн.
Коментарі