Коли у авіакомпанії Southwest Airlines настала криза в 70-х роках, маркетологи прийняли рішення зшити для стюардес сексуальну уніформу. Міні-шорти і високі шкіряні чоботи принесли більше прибутку, ніж система знижок та рекламні акції.
Головною вимогою до дівчат був не їхній зовнішній вигляд, а їхнє вміння впоратися зі своїми обов'язками - приготуванням їжі та доглядом за хворими. Вважається, що стюардес придумали в німецькій Lufthansa в 1928 році.
З 1950-х років авіалінії почали співпрацювати з дизайнерами, вони по сьогоднішний день докладають багато зусиль для створення привабливого стильного образу.
Дизайн уніформи фірмового темно -синього кольору розробив Крістіан Лакруа в 2005 році. Повна зміна іміджу персоналу обійшлася авіакомпанії в 20 мільйонів євро!
Уніформу для стюардес з Singapore Airlines розробляв французький кутюр'є П'єр Балмейн . Він повністю відійшов від ідеї європейських костюмів і створив чудові наряди в етнічному стилі.
Коментарі
2