Ексклюзиви
четвер, 17 грудня 2009 16:36

Астрономи відкрили велетенську планету з океанами і атмосферою

Вчені відкрили нову планету в шість разів більшу за Землю, на поверхні якої є атмосфера і океани з водою. Нова планета, яку вчені вважають найбільш землеподібною з усіх знайдених, обертається навколо маленької зірки на відстані в 40 світлових років від Землі, пише National Geographic.

Факти вказують на те, що нова планета має атмосферу. Астрономи повідомили, що ця планета найбільше схожа на Землю, ніж будь-яка поки що знайдена за межами Сонячної Системи.

Нова планета на 75% складається з води, однак вчені вважають, що вона занадто гаряча, щоб підтримувати земне життя.

Зірка, навколо якої обертається ця планета - тьмяний "червоний карлик". Хоча вона майже в 3,000 разів менш яскрава за Сонце, вона знаходиться так близько до планети, що температура на її поверхні коливається в межах 200 градусів Цельсія.

Планета робить один оборот навколо зірки кожні 38 годин.

Вчені вважають, що велетенські океани планети повинні складатися з екзотичних матеріалів, як наприклад "Льоду сім" - кристалічної форми води, яка існує лише за умов тиску, більшого за земний у 20 тисяч разів.

Переклад: Gazeta.ua