Ексклюзиви
субота, 06 липня 2019 16:50

"У Полтаві все починалося з одного боксу. Тепер їх чотири"

Автор: Вадим Патик
  Працівники автомайстерні у приміщенні ”Автотрансу” у Полтаві ставлять сучасні газові установки на іномарки і вітчизняні авто
Працівники автомайстерні у приміщенні ”Автотрансу” у Полтаві ставлять сучасні газові установки на іномарки і вітчизняні авто

— Не один рік співпрацюємо з італійською фірмою "Автогаз Італія". Вони постачають якісне газобалонне обладнання для автомобілів. Зазвичай саме його ставимо. Хоча вибір завжди за клієнтом. Нині на українському ринку близько 200 різновидів газових установок для машин, — говорить 34-річний Сергій ­Кінаш, начальник автомайстерні у приміщенні "Автотрансу" на вул. Ковпака, 15, у Полтаві. Розповідає про сучасні газові установки для автомобілів. Обслуговують клієнтів з обласного центру та районів Полтавщини.

У майстерні працівники одягнені в синьо-помаранчеві комбінезони, встановлюють обладнання на бежеві "Жигулі". Сергій Володимирович — у сорочці і джинсах. Контролює роботу, дає поради.

— З 2001 року надаємо такі послуги. У Полтаві все починалося з одного боксу. Нині їх чотири. У цій майстерні працюють сім кваліфікованих співробітників. Займаємо свою вузьку нішу, — каже Сергій Кінаш. — Найпопулярніші установки можна віднести до так званого другого та четвертого покоління газобалонного обладнання. Це умовна назва, що закріпилася на пострадянському просторі.

Друге покоління я рекомендую ставити на карбюраторні автомобілі. Десь до 1994 року випуску. На машини після 2002-го краще ставити четверте покоління, бо вони інжекторні. Можна й друге, але все ж радимо клієнтам четверте. Для зовсім нових автівок потрібне обладнання. Дехто називає його п'ятим поколінням, але я сказав би "покоління 4+".

Встановлення четвертого покоління газобалонного обладнання коштує майже 7,5 тис. грн.

— Є й дешевші комплекти. Їх привозять зазвичай із Польщі чи Китаю, — продовжує. — Водії намагаються зекономити. Наприклад, ставлять не залізні чи латунні, а пластикові клапани. Але економія вийде копійчана, якісь 200 гривень, а якість гірша. Обладнання другого покоління коштує 5800 гривень.

Трапляється, що поставити газобалонне обладнання неможливо.

— На авто, що випускаються з 2018 року, такі установки можуть працювати некоректно. Якось клієнт захотів встановити обладнання на "БМВ ІКС7". Мало хто береться за таку роботу. Причина проста — ще немає такого газобалонного обладнання, що гарно працює з цією ­моделлю. Відмовилися від замовлення. Клієнт засмутився. В цієї машини великий розход. Тому рекомендую людям перед придбанням нового авта цікавитися, чи є підходяще для нього газобалонне обладнання.

Після встановлення устатковання власник автомобіля повинен внести зміни до техпаспорта.

— Надаємо пакет документів. Їхня вартість входить до загальної суми, яку клієнт платить за роботу. З документами протягом 10 днів треба піти у сервісний центр Міністерства внутрішніх справ, пройти процедуру перереєстрації машини. Внести зміни до техпаспорта. Якщо за відведений час водій не встиг, можемо оформити йому новий пакет документів. Але за окрему плату — 350 гривень, — розповідає. — Усім радимо проходити техогляд. Найкраще приїхати до нас після пробігу тисяча кілометрів. Перевіряємо, чи все добре працює. А через кожні 10 тисяч закликаємо приїздити на техогляд і заміну ­фільтрів.

Завдяки газовому обладнанню водії в середньому можуть зекономити 2–2,5 тис. грн за 6 тис. км пробігу. Майстерня витрачає день на встановлення. За місяць мають до 30 клієнтів.

Зараз ви читаєте новину «"У Полтаві все починалося з одного боксу. Тепер їх чотири"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Найбільше читають