- Чувак, куди прешся?! Я ще на той світ не хочу, - голосно говорить один. Оминає автівку.
Півгодини спостерігаю. Більшість автомобілів дійсно пригальмовують лише на самому переході.
- Перехід той влітку намалювали, - розповідає 25-річна Олена, власниця "таврії". - Ремонтували дорогу і фарбою навели розмітку. Більшість водіїв до цього часу звикнути не можуть. Воно геть незручно. Щойно пропустив пішоходів на світлофорі перед поворотом на Сади-2 і знову гальмуй. Деякі забувають і тільки розганяються на цій ділянці.
У міській ДАІ кажуть, появу нових пішохідних переходів у місті дорожня автоінспекція не контролює. Це питання вирішують спільно з міською владою, городянами, представниками шляхо-експлуатаційної дільниці та дорожньої служби.
- Там перехрестя. І пішохідний перехід все одно повинен бути. Можливо, він і був, але з часом затерся, - говорить Руслан Борщ з міського управління ДАІ. - Після ремонту дороги перехід поновили.
Даїшник зауважує, в аваріях, що трапляються на переходах, не може бути вини пішохода. Водій повинен пригальмувати і дати можливість людині пройти.
У Полтаві є місця, де перехід або світлофор вкрай необхідні. Про встановлення світлофора на перехресті поблизу водоканалу в мікрорайоні Поділ просять місцеві жителі.
- Тут кілька років тому машина збила двох школярок на смерть. Їх разом і поховали, - розповідає Дмитро Киба, 21 рік. - Улітку на цьому місці загинув мотоцикліст.
Попри прохання жителів, світлофор на перехресті встановити не мають права.
- Там є дві вулиці - Шолом-Алейхема та Панянки, - пояснює Руслан Борщ. - Аби на перехресті цих вулиць поставити світлофор, потік машин по кожній повинен бути більше як тисяча автівок за годину та близько 300 пішоходів в обидва боки. Такої інтенсивності руху там немає.
Аби зробити цю ділянку дороги безпечнішою, там регулярно поновлюють дорожню розмітку, перевіряють наявність "лежачих поліцейських", установлюють відповідні знаки.
Коментарі