На вибір українців роздача продуктових пайків вже не діє, бо ця технологія використовується масово. Про це на прес-конференції у Києві сказав директор Інституту розвитку політичних технологій PolitPR Дмитро Раімов.
"Що стосується продуктових пайків і гречки. Після Черновецького і після всього цього карнавалу в Києві, гречка стала ноу-хау для всієї України. Але до великої радості - гречка не допомагає, масло не допомагає і всі інші продукти не допомагають. Вони допомагають тільки політичним менеджерам, які сидять в компанії, які на цій гречці та маслі отримують хороші відкати", - переконаний він.
Це, на думку експерта, пов'язано з тим, що така технологія підкупу використовується зараз дуже часто.
"Отримуючи декілька продуктових пайків від кандидатів, іноді до 10, сама тема перестає бути актуальною. І вірити за масло і гречку вже виборці не хочуть", - підкреслив Раімов.
Водночас, він наголосив, що на людей переважно похилого віку ще можна діяти за допомогою соціальних виплат, які насправді є також підкупом.
"На жаль, невелика кількість людей, за нашими даними, це люди старшого пенсійного віку, готові за гроші проголосувати за того, чи іншого кандидата. Ці гроші не даються як прямий підкуп. Вони даються як гуманітарна допомога на те, чи інше питання. Політики мають бази малозабезпечених людей, пенсіонерів, людей, яким необхідно допомагати. І от за таку гуманітарну допомогу невелика кількість виборців готова віддати свій голос. Бо вони фальшиво підміняють реальну турботу про людину на прямий підкуп", - пояснив політолог.
Коментарі
4