Ексклюзиви
середа, 03 жовтня 2012 20:15

Підкупи та агітація спрямовані на тих виборців, які ще не визначилася - експерт

Підкупи та агітація спрямовані на тих виборців, які ще не визначилася - експерт
Артем Біденко: виборець буде думати над тим, хто з кандидатів, що йому дав. Фото: www.ukrinform.ua

Підкупи та агітація спрямовані на тих виборців, які ще не визначилася за кого голосуватимуть.

Про це на прес-конференції у Києві сказав експерт з рекламної комунікації Артем Біденко.

"Людей, які не визначилися зі своїм вибором зараз від 35 до 40%. Вони не можуть сказати, за яку вони політичну силу, за яку ідеологію, за кого вони в принципі. Це означає, що свій вибір вони будуть приймати безпосередньо на дільниці. А психологія прийняття рішення щодо голосування за те, що можуть лабораторну моделювати експерти, - наголосив він. - Не зважаючи на те що серед пересічних громадян побутує думка, що "політика - це не важливо, вона мене не стосується", коли люди знаходяться на виборчій дільниці в силу дуже різних причин починають думати про те, що їхнє рішення може на щось вплинути, що це рішення на 5 років вперед".

У такій ситуації виборці, на думку експерта, починають зважувати свої емоційні враження від кандидатів із раціональними.

"Вони починають поєднувати якісь емоційні враження — харизма, образа, любов - із раціональними, намагаються згадати, що цей, чи інший політик раціонального зробив. І саме в цій площині і виступає роль всіх подарунків і вигляді гречки", - підкреслив він.

Біденко зазначив, що насправді виборець не запам'ятовує, хто з кандидатів дав йому "пайок", але такі "подарунки" формують певний раціональний пласт — "що цей кандидат зробив, що він мені дав, що я можу йому дати у відповідь".

"Зараз робота кандидатів в основному ведеться не з лояльними виборцями, які вже визначилися, а саме з цим полотном, яке ще вагається. І саме на нього намагаються вплинути за допомогою рекламних технологій, за допомогою подарунків і всього іншого. Тобто, сформувати поряд з емоціями, які вже сформовані - "Кличко — сильний", "Тимошенко — в тюрмі", "Янукович — президент", - ще й якийсь раціональний пласт", - підкреслив експерт.

Зараз ви читаєте новину «Підкупи та агітація спрямовані на тих виборців, які ще не визначилася - експерт». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути