Найактуальнішою дискусією серед виборців є питання того, хто на окрузі є справжнім опозиціонером.
Про це на прес-конференції у Києві сказав експерт, директор Інституту розвитку політичних технологій PolitPR Дмитро Раімов.
"Український виборець, підходячи до дати виборів, починає відштовхуватися від декількох критеріїв якості кандидата. Перше — чи бачив він цього кандидата, чи ні", - переконаний експерт.
Він наголосив, що на цій виборчій кампанії фактично неактуальні медійні кампанії і "заказухи" набагато менше, ніж раніше: "Зараз заказухи, чорнухи, проплачених матеріалів колосально не багато, як завжди буває у виборчу кампанію. Вони є, але їх не так багато, як було на попередній президентській кампанії. Немає медійної кампанії, бо вона вже неефективна".
Також неефективними Раімов вважає і підкуп виборців, роздача так званих "продуктових пайків", хоча ця технологія застосовується дуже активно.
Водночас, експерт наголосив, що найважче зараз виборцям визначитися з тим, хто на окрузі насправді є опозиційним кандидатом — кандидат від Об'єднаної опозиції, кандидат від "Удару" чи так звані самовисуванці.
"Найбільш ефективним у цей момент є те, що виборець визначається зі своїм вибором у дискусіях зі своїми близькими людьми, друзями, колегами. Перше питання, яке вирішується - хто більше зможе зробити безпосередньо на окрузі. Але найактуальніша зараз дискусія для всіх виборців, які голосують за опозиціонерів — хто ж на округу дійсно є опозиціонерами. Це єдині дискусії, про які зараз іде мова", - переконаний Раімов.
Коментарі
3