Найчастіше політичну "джинсу" в українських інтернет-ЗМІ замовляють Юлія Тимошенко (25%). А також опозиційна платформа - за життя, від якої в президенти балотуватиметься екс-регіонал Юрій Бойко (23%).
Замовні матеріали зазвичай публікуються як прихована реклама або антиреклама у вигляді новин, аналітики, авторських тестів або телепрограм. Про це свідчать результати дослідження вмісту 10 онлайн-ресурсів, проведеного Інститутом масової інформації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У мережі доктора Комаровського "посватали президенту Зеленському"
Найбільш часто замовні матеріали у вигляді новин, аналітики, авторських тестів або телепрограм випускали такі ресурси як Оглядач (65 матеріалів) і сайт каналу 112 Україна (46 матеріалів), проти якого раніше РНБО ввела санкції за антиукраїнську діяльність.
У серпні лідерами із замовлення в Інтернеті "джинси" були Віктор Медведчук і УПЦ МП.
Коментарі