четвер, 20 грудня 2018 08:16

Назвали кандидатів, які замовили найбільше політичної реклами

Найчастіше політичну "джинсу" в українських інтернет-ЗМІ замовляють Юлія Тимошенко (25%). А також опозиційна платформа - за життя, від якої в президенти балотуватиметься екс-регіонал Юрій Бойко (23%).

Замовні матеріали зазвичай публікуються як прихована реклама або антиреклама у вигляді новин, аналітики, авторських тестів або телепрограм. Про це свідчать результати дослідження вмісту 10 онлайн-ресурсів, проведеного Інститутом масової інформації.

Автор: ІМІ
  Лідери замовних публікацій у ЗМІ
Лідери замовних публікацій у ЗМІ

"В національних інтернет-медіа стартувала передвиборча кампанія, на відміну від регіональних медіа, де поки що панує тиша. Тільки протягом одного тижня листопада в 10 популярних інтернет-ЗМІ експерти ними нарахували 284 матеріали з ознаками замовлення, 71% яких мали політичний напрям", - сказано в дослідженні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У мережі доктора Комаровського "посватали президенту Зеленському"

Найбільш часто замовні матеріали у вигляді новин, аналітики, авторських тестів або телепрограм випускали такі ресурси як Оглядач (65 матеріалів) і сайт каналу 112 Україна (46 матеріалів), проти якого раніше РНБО ввела санкції за антиукраїнську діяльність.

У серпні лідерами із замовлення в Інтернеті "джинси" були Віктор Медведчук і УПЦ МП.

Зараз ви читаєте новину «Назвали кандидатів, які замовили найбільше політичної реклами». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути