Лідер партії "Батьківщина" 50-річна Юлія Тимошенко полетіла до Брюсселя чартерним рейсом. Перед вильотом в аеропорту розповіла про мету поїздки:
— Дуже важливо зараз, щоб лідери Європейського Союзу усвідомлювали, наскільки складна ситуація в Україні. І краще не чекати, коли діючий президент буде розстрілювати мирних демонстрантів.
Користування чартерним, а не рейсовим літаком Тимошенко розкритикували у Партії регіонів.
— Вартість перельоту шести-семи пасажирів до Брюсселя з дводенною стоянкою коштуватиме приблизно 20 тисяч євро, — каже нардеп-"регіонал" 48-річний Леонід Кожара. — Сподіваюся, європейські політики на саміті поставлять Тимошенко запитання: "Звідки такі гроші?". Керівник Європарламенту Єжи Бузек чи лідер Європейської народної партії Вільфред Мартенс, не літають чартерними рейсами.
Чартер оплатила партія, повідомила прес-служба "Батьківщини". Скористалися ним, щоб не порушити дозвіл Генпрокуратури на триденний виїзд з України. Тобто Тимошенко треба швидко злітати й повернутися назад. Літак замовляли в приватної компанії за партійні гроші. Із Тимошенко полетіла делегація до 10 осіб.
— Такий чартер коштує близько 20 тисяч євро без бортового харчування, — розповідає працівник компанії "Аеростар", що надає подібні послуги. — За віп-залу треба додатково заплатити 1100 гривень. За харчування — 50 доларів за людину на переліт. Замовляти чартер треба за тиждень.
Тимошенко часто користується чартерами компанії "Челендж Аеро", повідомляла 2008 року Служба безпеки України. Бортами цієї ж фірми свого часу літав екс-міністр транспорту Микола Рудьковський та нинішній міністр із надзвичайних ситуації Віктор Балога. У компанії є літаки віп-класу "Сесна", "Гольфстрим", "Фалькон".
У 1990-х Тимошенко очолювала "Єдині енергетичні системи України" й мала власну авіакомпанію "ЄЕСУ-Авіа". Їй належали Ту-134, Боїнг-727 та два літаки Як-140. Згодом цю фірму купив співвласник "РосУкрЕнерго" Дмитро Фірташ.
Коментарі
1