— Жінка ще не бачила машину. От зберу всі документи на неї й поїдемо в село на "Ламборґіні", — розповідає львів'янин 59-річний Олег Грицак, колишній конструктор Львівського автобусного заводу. Власноруч склав копію італійського "Ламборґіні". Це одна з найдорожчих марок у світі.
Олег Грицак запрошує до власного гаража. Там стоять три мотоцикли. Гуркотить електричний генератор. Червона "Ламборґіні" накрита плівкою. Плакат з її оригінальною версією висить на стіні. Така коштує $1,4 млн.
— Складав її чотири роки. Кузов змоделював зі склопластику. Базу взяв від "Ауді А8". Фішкою є двері — підіймаються доверху. Від оригіналу машину відрізняє видовжений каркас, обрізаний ніс і згладжені кути. Колір запозичив від "Феррарі". "Ламборґіні" принципово не фарбували в червоний, бо не вважали "Феррарі" конкурентами, — каже Грицак. Виїжджає з гаража. Мотор гуде голосно, як тракторний. Олег зупиняється, піднімає двері догори.
— У 1990-х сконструював свою першу машину. Назвав "Фіра" — скорочено від "Феррарі". Ця "Ламборґіні" — результат капремонту "Фіри".
Віддавав на неї всі зароблені гроші, — продовжує. — Запчастини привозили з-за кордону, тому обходилися дешевше. Друг Женя надав приміщення, де міг її складати.
Чотири роки тому заробляв 400 доларів. Тепер — 120. Працюю на фірмі, що виробляє запчастини до тракторів. За теперішнім курсом навіть не брався би за машину. Доки робив її, багато в чому відмовляв собі. Не їздили з сім'єю на відпочинок, не купував дорогих меблів, техніки. Кинув палити та вживати алкоголь. Жінка не сприймала моє захоплення. Тепер задоволена.
Як будуть готові документи, розганятиму "Ламборґіні" до 240 кілометрів на годину. Швидше на наших дорогах — неможливо. Але то машина не на будні, а на вихідні. Дорога в обслуговуванні.
Коментарі