Середа, 19 вересня 2012 18:38

За допомогою парфумів можна легко маніпулювати людьми

  Богдан Зубченко, 40 років, парфумер . Народився у Полтаві в робітничій родині. Закінчив музичне училище імені Миколи Лисенка за класом кларнета, а також Інститут кіно і телебачення при Національному університеті культури та мистецтв.
На початку 1990-х займався боді-артом, працював візажистом і стилістом. Грав на кларнеті в Полтавському муніципальному оркестрі, на телеканалі ”Влтава”, вів програму ”Стиль життя”. Був режисером передач ”Битва екстрасенсів”, ”Паралельний світ”, ”Програма максимум”. 
1992-го почав створювати парфуми. За 10 років виготовив понад тисячу парфумерних композицій. Назв їм не дає, лише нумерує. Робить їх на замовлення.
Має в колекції 400 вінтажних ароматів. Найдавніший датується 1910 роком. 
Любить готувати. Свою фірмову каву назвав ”Сьоме небо” – варить її 20 хвилин, використовує сім інгредієнтів.
Улюблений фільм – ”Дзеркало” Андрія Тарковського.
Живе в Києві. Розлучений, має доньку
Богдан Зубченко, 40 років, парфумер . Народився у Полтаві в робітничій родині. Закінчив музичне училище імені Миколи Лисенка за класом кларнета, а також Інститут кіно і телебачення при Національному університеті культури та мистецтв. На початку 1990-х займався боді-артом, працював візажистом і стилістом. Грав на кларнеті в Полтавському муніципальному оркестрі, на телеканалі ”Влтава”, вів програму ”Стиль життя”. Був режисером передач ”Битва екстрасенсів”, ”Паралельний світ”, ”Програма максимум”. 1992-го почав створювати парфуми. За 10 років виготовив понад тисячу парфумерних композицій. Назв їм не дає, лише нумерує. Робить їх на замовлення. Має в колекції 400 вінтажних ароматів. Найдавніший датується 1910 роком. Любить готувати. Свою фірмову каву назвав ”Сьоме небо” – варить її 20 хвилин, використовує сім інгредієнтів. Улюблений фільм – ”Дзеркало” Андрія Тарковського. Живе в Києві. Розлучений, має доньку

Для опису ароматів найкраще придатні музичні терміни. Є початкова нота, яку чуємо першою. Це можуть бути цитрусові, квіткові чи озонові аромати, вони випаровуються найшвидше. Потім серце аромату – його характер. Це основний акорд, він створює парфуми – запах квітів, прянощів, трави чи листя. Через кілька годин відкриваються базові ноти – фінальна частина симфонії.

Аромат легко пробуджує спогади. Можна забути обличчя людини чи якісь моменти життя. Та тільки відчуваємо запах, як перед нами постає призабута картинка.

До мене приходять не по парфуми, а по кохання, по те, що допоможе змінити життя, стати впевненішим. Щоб зрозуміти, який аромат пасуватиме людині, з нею треба зустрітися кілька разів. Можемо разом сходити в кіно чи театр.

Коли виготовляю аромати, відмовляюся від парфумів. Сідаю на ­дієту: їм страви без виразних смаків. Роблю все, щоб нюх перетворився на мій зір.

Кілька років тому застудився і почав капати у ніс якісь краплі. За чотири дні зовсім не відчував запахів. Злякався, що нюх ніколи не відновиться. Це був найбільший страх за все життя.

Язик відчуває кілька смаків: ­солодке, солоне, кисле й гірке. ­Решта – аромат. Нюхаю все і постійно, щоб тримати в тонусі ніс. ­Весною вдихаю запах тополиних бруньок, які впали з дерева, влітку – запах квітів і трав, що ростуть у парку біля мого будинку.

Не їм цибулю і часник – вони перебивають нюх. Відвести душу можу, коли захворію. Тоді першим ділом з'їдаю головку часнику і цибулину.

За допомогою парфумів легко маніпулювати людьми. Аромати чистоти викликають довіру. Деревні ноти сигналізують про чіткість, стриманість і обов'язковість, а квіткові – надають грайливості та емоційності.

Ладанними і смолистими нотами людина промовляє про свої устремління. Ледачкуватий ніколи їх не використовуватиме. Якщо і зробить це, то лише з пустощів.

Щоб зрозуміти, який аромат пасуватиме людині, з нею треба зустрітися кілька разів. Можемо разом сходити в кіно чи театр

Квіткові ноти присутні майже в усіх чоловічих композиціях. Парфумери воліють це приховувати, бо сильна стать не хоче асоціюватися з квітами. Такі ноти наводять жінок на думку, що цей чоловік чудово їх розуміє і з ним буде легко.

Аромат впливає на людину. ­Знайомий постійно користувався парфумами із запахом лаванди. Це заспокоює, розслаблює, тому годиться нервовим. Мій товариш і так був спокійний, а із цими парфумами геть розслабився. Порадив йому користуватися ароматами з нотами ­лимона й кориці – вони роблять людей емоційнішими, зібранішими й уважнішими.

Чоловікам найкраще підходить запах цитрусових і лаванди. Це поєднання дає відчуття свободи й впевненого спокою. Личить усім.

Парфуми – частина костюма. Вони мають приховати недоліки й продемонструвати переваги.

Багато фруктів і квітів не дають ефірних олій. Аромат із них можна добути лише методом анфлеражу, описаним у романі "Парфумер". У жир кладуть кілька партій квітів, а потім його переганяють. У результаті отримують мізерну кількість абсолюту. Це дорога технологія, яка ­забирає багато часу й не завжди дає стовідсотковий результат.

Усю сучасну парфумерію роблять із нафти. Будь-який запах – це вуглеводнева сировина. Залежно від того, яку структуру матиме молекула, вона по-різному впливатиме на рецептори нюху, і ми відчуватимемо різні аромати.

Хороші парфуми – поєднання натурального і синтетичного матеріалів. Натуральні компоненти дають насиченість, а синтетичні – шлейф. Та зараз такі знайти складно. ­Виробники натуральних парфумів не рекламують свій товар, лише на замовлення роблять невеликі партії.

Сьогодні найпопулярніші ­квітково-фруктові аромати. Вони стали символом кітчу й поганого смаку. Фахівці називають їх "­компотами".

Над ароматом можу думати півроку. Його складаю, буває, кілька місяців. Пробірку із запахом зберігаю в темному прохолодному приміщенні. Усі компоненти мають змішатися, а аромат – округлитися. Пробу можна зняти через місяць-півтора. Лише тоді зрозумієш, що зробив.

До кожного флакона чіпляю етикетку із формулою. Шифрую їх. ­Ніхто, крім мене, запису не прочитає.

Туалетна вода має концентрацію 10–12 відсотків. Нею користуються, щоб освіжитися, створити легкий шлейф. Це не аромат, а лише натяк на нього. Концентрація парфумів починається від 20 відсотків.

Чоловікам раджу бризкати парфуми на підкладку піджака. Аромат вивільнятиметься при кожному русі, ілюструватиме жести

Парфуми пахнуть довго, але працюють лише на коротку дистанцію. Тому ними зазвичай користуються ввечері, коли йдуть на побачення чи на світський захід.

Аромат треба нанести на ­блотер – паперову смужку. Достатньо ­почекати кілька секунд, доки спирт випарується, і можна нюхати. Під час тестування парфумери часто хитають головою або махають блотерами перед носом. ­Людина відчуває аромат лише однією ніздрею. Ці рухи "вмикають" то одну, то другу. Якщо аромат влаштовує, його наносять на ділянки, на яких відчувається пульс: зап'ясток, тильний бік долоні або ліктьовий суглоб. Тут судини проходять близько до поверхні шкіри, від тепла аромат розкривається швидше, а повністю – за 20–30 хвилин. Якщо запах сподобався, ­перед придбанням раджу протестувати ­аромат на собі ­двічі-тричі. Нанесіть його на шию, скроні, бризніть за вухо і походіть. ­Часто буває, що починає ­боліти голова чи стає задушливо. Такі ­парфуми вам не підходять.

Старі класичні аромати дають відчуття, ніби ви дивитеся виставу. В них є увертюра, основна дія і другий акт. Багато сучасних парфумерних компаній відмовилися від пірамідальної структури запаху. Зараз парфуми – монолітні або панорамні.

Одні аромати краще розкриваю­ться на шкірі, інші – на одязі. Якось жінка купила парфуми і каже: "Вони нестійкі". Порадив бризнути їх на сукню. Аромат тримався три дні. ­Запах шкіри залежить від продуктів, які людина вживає. Якщо любить прянощі, шкіра пахнутиме ними. Часник теж буде відчутний.

Чоловікам раджу бризкати парфуми на підкладку піджака. ­Аромат вивільнятиметься при кожному русі, ілюструватиме жести.

Кожному бажано мати п'ять ароматів: для роботи, занять спортом, виходу в світ, екстравагантний та для себе. Перший має бути коректний, щоб не нав'язувати іншим свою присутність. Другий – трав'янистий чи цитрусовий, легкий, бо під час занять спортом інтенсивніше випаровується. Для виходу в світ підійдуть чуттєві, пристрасні, оксамитові ноти.

Люди міняють парфуми, коли зміни відбуваються в особистому житті. Тоді попередній аромат перестає задовольняти. Такого, який для всіх буде сексуальний, немає. Хтось лежав у лікарні з поламаною ногою, і через вікно долітав запах троянд. Після того ці квіти асоціюватиму­ться в нього лише з лікарнею.

Часто флакони цікавіші й дорожчі за парфуми. Коли обираєте їх, відключіть зір, щоб упаковка не впливала на ваше рішення.

За рік на ринку з'являються 800–900 новинок. Найкраще купувати парфуми відомих фірм, які мають власне виробництво. Це гарантує якість сировини.

Аромати не люблять прямого ­сонячного проміння, різких перепадів температури й тепла. Їх ­треба зберігати в прохолодному, захищеному від світла місці. Найкраще покласти у шафу. Ідеально, якщо в будинку є кондиціонер.

За сучасними стандартами, парфуми зберігаються три роки. Та якісні аромати можуть служити кілька десятиліть.

Між горілкою за 300 і 60 гривень принципової різниці немає. Так само і з парфумами.

Ароматів не створюють для літніх жінок. Їх роблять для молодих і закоханих.

Зараз ви читаєте новину «За допомогою парфумів можна легко маніпулювати людьми». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 747
Голосування Справа Медведчука - це:
  • Спроба Зеленського наростити рейтинг. Медведчука не посадять
  • Початок боротьби з олігархами
  • Піар з одночасним ударом по Порошенку
  • Перерозподіл ринку і потоків
  • Вплив американців
  • Мені байдуже
Переглянути