— Я постійний клієнт Приватбанку. За останній рік особливих змін не було, — каже киянин Дмитро Чабан, 28 років.
— Щоправда, дистанційно вирішити якусь проблему стало важче. Треба їхати у відділення. Замовив собі міжнародну електронну карту. Приїхав до банку. Просидів у загальній черзі, щоб її отримати. Потім знову довелося займати чергу до каси, аби отримати переказ. Довелося чекати, доки пенсіонери заплатять комунальні послуги.
— Цього року мав негативний досвід роботи з Приватбанком, — говорить юрист Олексій Скочко, 32 роки. — Не зміг повернути судовий збір, який через помилку оператора був сплачений на інший рахунок. Для них що Київський апеляційний, що Апеляційний суд — одне й те ж. У Приватбанку для зручності при введенні перших букв установи комп'ютер видає шаблон із назвою. Оператор обрала неправильний. Чотири тисячі гривень перерахувала не на той рахунок. Через 15 хвилин я помітив помилку. Зателефонував у банк, попросив зупинити платіж. Обіцяли повернути кошти. Але через три дні сказали, що вже пізно. Хоча я регулярно телефонував і запитував про стан справ. Ще три місяці розглядали мою заявку. У результаті сказали, що не можуть повернути коштів. Мовляв, вони вже зараховані отримувачем.
17 081 913 карток видав українцям Приватбанк, станом на 1 квітня 2017 року. 66,9% кредитів на товари оформлені в ньому.
2247 відділень Приватбанку працюють в Україні, за даними Нацбанку на 1 квітня 2017 року. На час націоналізації було 2351 відділення. Встановлено 20 546 банкоматів і терміналів самообслуговування. Це на 645 більше, ніж працювало рік тому.
Коментарі