Цього тижня вулицями Львова почали курсувати трамваї "Татра КТ 4 Д". Шість спарених вагонів чеського виробництва 1986 року випуску придбали в німецькому місті Ерфурт. За кожен з міського бюджету заплатили по 454 тис. грн. Наприкінці минулого року трамваї фурами привезли до України.
— Виглядають як новенькі, — хвалиться начальник трамвайного депо N1 Богдан Вовк, 55 років. — Німці мають гроші, щоб через двадцять років списувати трамваї та купувати нові. А такий трамвай щойно з конвеєра коштує понад два мільйони євро. У нас вони їздитимуть мінімум п"ять років. Але сподіваюся, що протягнуть і десять.
Чотири трамваї курсують маршрутами 1 і 4. Два поки стоять у депо. Вагони розмальовані у червоно-білі кольори. Усередині ще висить німецька карта трамвайних маршрутів. Біля вхідних дверей зовні й усередині є кнопки.
— У Німеччині пасажир відчиняє двері, — пояснює водій Іван Кметик, 52 роки. — Керування у цих трамваїв таке саме, як і в наших. Але водити приємно, не розбитий, легко їде.
— Загалом Львовом щодня курсує 60 трамваїв, — каже Богдан Вовк. — Усі виготовлені на чеському заводі "Татра". Найстарішим тридцять років. Хоча термін експлуатації за радянськими стандартами 15 років.
Незабаром до Львова привезуть ще п"ять трамваїв із Німеччини.
Коментарі