Відеоролик, який запрошує туристів відвідати Львів, презентувала міськрада. З п"ятниці півхвилинний кліп показують в ефірі всеукраїнських телеканалів, а також перед сеансами в кінотеатрах різних міст.
— Промоційний ролик зможуть побачити відвідувачі кінотеатрів Києва, Одеси, Донецька, Черкас, Харкова та Дніпропетровська, — каже Ксенія Курилишин, 29 років, начальник відділу промоції міськради. — Головним героєм кліпу став колоритний екскурсовод Петро Радковець. Він відомий телеаудиторії за рекламами львівського пива.
Окрім того, в міській раді підготували карти для туристів, на яких позначені музеї, ресторани й готелі. На вулицях роздають буклети "Львів відкритий для світу", видані п"ятьма мовами.
— Ключові аспекти промоції — покращання іміджу Львова серед його жителів, в Україні та світі, — говорить Курилишин.
На промоційну кампанію цього року з міського бюджету виділили 195 тис. грн.
Коментарі