Вулицями Львова з 1 жовтня їздитимуть сім нових тролейбусів із низькою підлогою. Їхні салони обладнані спеціальними спусками для людей у візках.
За кожну машину виробництва Львівського автобусного заводу місто заплатило 859 тис. грн.
— Добре, що з"являться такі тролейбуси, але сім машин на місто — дуже мало, — зауважує 52-річний депутат облради Ярослав Грибальський, який пересувається на візку. Він спеціально приїхав на презентацію нових тролейбусів, щоб їх випробувати. — Хіба пускати по одній машині на маршрут, але тоді люди з особливими потребами мали би чітко знати розпорядок руху. Та й водій нового тролейбуса мусить дуже близько під"їжджати до тротуару, щоби спускова дошка не була надто похилою.
Нові машини довші за звичайні на півтора метра й уміщають 100 пасажирів. Тридцять сидінь у салоні мають м"яку жовто-синю оббивку. Щоб її чистити, "Львівелектротранс" збирається закупити пилосмоки. Подібного обладнання у транспортників дотепер не було.
На презентацію нових тролейбусів прийшов міський голова Львова Андрій Садовий, 38 років.
— Мер сказав, що ми маємо отримувати за роботу вдвічі більше. А зараз зарплатня рідко доходить до 900 гривень, — каже водій тролейбуса Мирон Сірий, 45 років. — Це тоді, коли треба щодня виходити на роботу, працювати по 40 годин на тиждень. От учора потрапив у пробку, бо центр перекритий, пропустив два рейси. Це ж не моя вина, але грошей за простій мені не дадуть.
Львовом курсують 105 тролейбусів, 172 трамваї. Парк електротранспорту зношений на 90%. Наступного року влада обіцяє придбати ще 40 нових тролейбусів.












Коментарі