Минулої п"ятниці на коліях нафтобази "Галнафтогаз" у Львові згоріли три цистерни з бензином 95-ї марки. Транспортна прокуратура порушила кримінальну справу.
— Доки триває слідство, ми не беремося когось звинувачувати в аварії, — розповідає прес-секретар Львівської залізниці Лілія Криницька. — Та керівництво компанії, на території якої був вантаж, також має нести відповідальність.
У "Галнафтогазі" вважають, що локомотив пішов на іншу колію, бо неправильно перевели стрілки. Також він перевищив допустиму швидкість. Якщо Львівська залізниця не визнає своєї провини в аварії, "Галнафтогаз" вимагатиме компенсації збитків у суді.
— Розгорнута довжина під"їзної колії становить 1585 погонних метрів. За угодою між Львівською залізницею і "Галнафтогазом", її обслуговують підрозділи Львівської залізниці. За це концерн щорічно своєчасно сплачує залізниці 32 тисячі гривень, — каже прес-секретар концерну Олесь Пограничний.
Лілія Криницька іншої думки.
— Локомотив ішов по своїй колії. На під"їзній рейки поросли травою, тому локомотив не втримався на слизькій колії, і його потягнули вагони, — каже Криницька.
Наразі і Львівська залізниця, і "Галнафтогаз" підраховують збитки.
Коментарі