Ексклюзиви
субота, 16 жовтня 2010 14:50

У "Русланах" зацікавлені президенти і арабські шейхи

У "Русланах" зацікавлені президенти і арабські шейхи
На сьогодні Україна має замовлення на 55 літаків, проте на виході лише 2 чи 3 штуки. Про це Gazeta.ua повідомив голова профспілки авіабудівників Жугаєвич Ярема Васильович.
"За 2008-2009 роки у нас збудувалося лише 4 літаки. З них АН-32, АН-74, АН-148. Це дуже болюче питання. У нас є таке поняття як літакокомплект. Коли бухгалтерія показує, що комплекти на один літак є, але самого літака немає. Є лише деталі. Тому дуже важко вести статистику. Офіційних цифр немає. Я особисто записую собі кожного року. Якщо у 91-93 роках будувалося по 56, 55 і 16 літаків відповідно, то потім їх число скоротилося до чотирьох, трьох і одного щороку. Іноді важко сказати, це повноцінні літаки чи літакокомплекти", - пояснив Жугаєвич і підкреслив, що Україна має відновлювати обсяги, які були на початку 90-х.

Найбільша зацікавленість, за словам голови профспілки, є у "Русланах", оскільки вони дешевші в експлуатації. Літаки будуть купувати не лише Міністерства оборони Україні і Росії, а й вітчизняні і зарубіжні авіакомпанії, які займаються перевезеннями. Зокрема, потреба у "Русланах" є у російської компанії Волга-Днєпр.

"У найближчих 50 років ні "Руслану", ні "Мрії" конкурентів не знайдеться. Також Міністерство оборони РФ заявляє, що після доопрацювань готово придбати 40 середньомагістральних літаків АН-70. При президентстві Борисі Єльцині його оточення активно гальмувало просування українсько-російського літака АН-70. Я радий, що співробітництво відновлюється, і є попередні домовленості президентів. Це хороші перспективи. Генконструктор державного підприємства "Антонов" Дмитро Ківа зараз працює над модернізацією АН-70, над збільшенням його можливостей стосовно перевезень", - сказав Жугаєвич і відмітив, що Конструкторське бюро "Антонов" працює над модифікацією й інших літаків. Зокрема, вивчає можливість перетворення пасажирських літаків на вантажні.

"У МНС купували за 10 мільйонів доларів 4 протипожежні літаки АН-32. Думаю, що ці гроші уже окупилися. Ймовірно, такі літаки замовлять ще. Наші "Руслани" купувати арабські шейхи. Та й український президент колись казав, що мати один такий літак було б непогано. Також затребуваний харківський ближньомагістральний АН-140. Такий вантажнопасажирский літак повинен стояти у кожній області", - вважає профспілковець.

Однак на зовнішньому ринку Україна неконкурентноздатна через низьку продуктивність. Галузь рятують покупці з Латинської Америки, Китаю, Азії, Африки, які залишилися ще з часів Радянського Союзу.
Зараз ви читаєте новину «У "Русланах" зацікавлені президенти і арабські шейхи». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути