Дослідна компанія Millward Brown Optimor (MBO) склала рейтинг найдорожчих брендів світу.
На першому місці Google, його оцінна вартість — $86,06 млрд. За останній рік компанія, один з основних принципів якої — "гроші можна заробити, не завдаючи шкоди", подорожчала на 30%. Керівники Google не втомлюються повторювати, що рушійна сила їхнього успіху — "створення нових продуктів та послуг, які встановлюють нові стандарти".
Номер два у списку — General Electric, яку оцінили в $71,38 млрд. Одна з найстаріших у світі компаній (заснована у 1878-му) за останній рік подорожчала на 15%. GE — один із найбільших світових виробників техніки. Випускає локомотиви, газові турбіни, авіаційні двигуни, енергетичні установки, медичне обладнання тощо.
Третю позицію посіла Microsoft — $70,89 млрд за річного зростання 29%. До речі, до липня поточного року Білл Гейтс відійде від оперативного управління корпорацією, щоб присвячувати більше часу діяльності у Благодійному фонді Білла і Мелінди Гейтс. Він продовжить свою роботу на посаді голови правління Microsoft як консультант із ключових проектів.
Четверте місце посіла Coca-Cola з вартістю $58,21 млрд, що зросла за останній рік на 17%. Цікаво, що перший зовнішній рекламний щит Coca-Cola, намальований 1904 року, досі висить на своєму місці у м. Картерсвілл (штат Джорджія). Уперше Coca-Cola з"явилася в СРСР у 1979-му, напередодні Олімпійських ігор у Москві. Протягом найближчих кількох років компанія має намір інвестувати EUR225 млн у будівництво 15 ТЕЦ на своїх заводах у Європі й Африці, щоб скоротити викиди вуглекислого газу й витрати на електроенергію.
Замикає п"ятірку лідерів China Mobile, оцінена у $55,34 млрд, яка продемонструвала найвище річне зростання вартості з-поміж лідерів — 39%. Утім, найімовірніше, ця тенденція не буде тривалою. У травні 2008 року капіталізація найбільшої у світі за кількістю абонентів China Mobile Ltd. впала більш ніж на $25 млрд після того, як китайський уряд оголосив про реорганізацію галузі. Акції компанії відразу знизилися в ціні на 7,5%. Як наслідок — China Mobile Ltd., що на сьогодні контролює дві третини національного ринку, ризикує втратити лідерство, повідомляє Контракти
Коментарі