
Українці, які під час оновлення своїх даних через застосунок "Резерв+" дізналися про статус розшуку, можуть звернутися до служби технічної підтримки для виправлення даних.
Наразі Міноборони працює над додатковим функціоналом, щоб це можна було робити онлайн. Про це в ефірі телемарафону повідомила заступниця міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко.
"Ми запустили можливість надавати запити нашій технічній підтримці щодо таких ситуаційно звернутись за виправленням даних, не маючи візит до ТЦК ТСП. Це буде дуже зручна історія, коли не потрібно буде ходити, знімати себе з розшуку, якщо це було зроблено помилково", - сказала представниця Міноборони.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Міноборони пояснили, чому не працював "Резерв+" та коли з'явиться повноцінна версія
Вона пояснила це людським фактором.
"І оператор (ТЦК та СП) може теж помилятися, але завдяки тому, що людина бачить по собі фактичний статус, ми можемо ці помилки швидко виправляти", - пояснила Черногоренко.
Зараз це можна виправити за допомогою звернення до служби підтримки або зробити офлайн через візит до ТЦК і СП.
"Трохи пізніше ми зробимо це в автоматичному режимі, щоб людина взагалі для уточнення даних не ходила до ТЦК і СП", - підкреслила вона.
Міністерство оборони України запустило мобільний додаток "Резерв+".
У застосунку кожен військовозобов'язаний, призовник чи резервіст зможе оперативно оновити дані та отримати доступ до інформації у реєстрі "Оберіг".
Коментарі