- З схвалення губернатора Юрія Чмиря в Сумській області створена система "мережевих агітаторів", яка за гроші стимулює людей агітувати і голосувати за Партію регіонів на виборах місцевих рад і мерів.
-
- Про це свідчать результати розслідування, проведеного газетою "Панорама" і київським бюро журналістських розслідувань "Свідомо".
-
- На чолі системи стоїть уродженець Росії Микита Громико. Громико був зіркою кампаній, які торгують БАДами та косметикою. Інші ключові агітатори також є професіоналами методу мережевого маркетингу. Вони приїхали до Сум з усієї України.
-
- "Перший" клуб "виборців, який я відвідала, вела тренер з продажу продуктових добавок. З нею виступав священик, який закликав викорчувати "помаранчевий бур'ян". Після цього ми проходили тренінги впливу на людей і вчилися формувати свої гілки загітованих людей", - розповіла журналістка "Свідомо" Марія Землянська.
-
- За кожну людину, який тричі відвідує так звані "клуби виборців", ті, хто привів цю людину і ті, хто привів їх, отримують комісійні. Працюючи за такою схемою, організатори обіцяють до 625 тисяч гривень заробітку тим, хто зможе створити найбільші "гілки" агітаторів.
-
- При цьому 60% суми обіцяють заплатити після виборів за умови, якщо Партія регіонів візьме по області понад 60% голосів. За рахунок цього кожен учасник мережі фінансово зацікавлений в результаті партії влади.
-
- Щотижня система організовує десятки агітаційних зустрічей по всій області. Серед запрошених агітаторів - держслужбовці, керівники лікарень, шкіл та ЖЕКів. Схема заробітку відкрита для всіх.
-
- 2 жовтня губернатор області Юрій Чмирь виступив на зборах "мережевих агітаторів", де привітав використання методу мережевого маркетингу.
-
- "Якщо це чесні вибори, то які вибори тоді нечесні?" - заявив головний редактор "Панорами" Євген Положій.
-
- На що відбулася сьогодні прес-конференції організатори журналістського розслідування ознайомили журналістів з аудіо і відеозйомкою, яка розкриває методи дії системи "мережевих агітаторів" у Сумській області.
-
- Обком
×
Коментарі
4