Оператори повинні також усунути "причини та умови, які приводили до введення споживачів в оману".
Представники компаній зобов"язалися не робити подібних дій надалі. "Укртелеком", в особі філії "Utel", припинив неправомірні дії під час розгляду справи, внісши відповідні зміни в рекламу на власному веб-сайті ", - говориться в повідомленні Комітету.
АМКУ також зобов"язав компанії надати протягом 10 днів вичерпну інформацію про вжиті заходи, після чого буде прийматися рішення про закриття провадження у справах щодо операторів.
"Те, що оператори мобільного зв"язку безумовно погодилися виконати в найкоротший термін вимоги Антимонопольного комітету, спрямовані на захист інтересів мільйонів українських споживачів", - прокоментував прийняте рішення в.о. голови Комітету Олександр Мельниченко.
Раніше повідомлялося, що ЗАТ "Київстар", ЗАТ "Український мобільний зв"язок" ( "МТС-Україна") і ТОВ "Астеліт", що надає послуги зв"язку під ТМ life:), у жовтні цього року також погодилися з вимогами Комітету та зобов"язалися припинити розповсюдження "брехливої" реклами власних послуг.
Разом з тим, Комітет порушив справи щодо "Українських радіосистем", "Голден Телекому" і "Укртелекому" через "відсутність належної співпраці".
Як встановив Комітет, реклама операторів могла вводити споживачів в оману щодо реальних витрат на отримання послуг мобільного зв"язку.
"На веб-сайтах компаній і в рекламі тарифних планів операторів інформація щодо обов"язкового збору до Пенсійного фонду міститься в примітках, які в більшості випадків подані значно меншим шрифтом, ніж ключові дані щодо тарифів. Крім того, оператори, рекламуючи так звані" нульові "тарифи , не вказували повних умов, за яких ці тарифи діють ", - відзначають в АМКУ.
ЛІГА
×
Коментарі
7