Комунальне підприємство "Донецькміськводоканал" (станом на 21 серпня 2009 року) відключило від подачі води 1139 абонентів, загальна заборгованість яких становить 592 тис. грн.
Про це повідомила прес-служба підприємства.
Згідно з повідомленням, вже третій місяць бригади КП "Донецькміськводоканал" щодня обстежують для відключення декілька десятків приватних будинків, господарі яких не сплачують рахунки за вже спожиту послугу.
У водоканалі ще раз пояснили, що відключити неплатника, який проживає в приватному будинку просто, оскільки всі комунікації винесено за огорожу - прийшли і відрізали трубу. Боржники, мабуть, це теж розуміють, оскільки багато хто на момент відключення відразу ж відправляється до найближчої ощадної каси сплачувати заборгованості, зазначили в міськводоканалі.
"За три місяці ми відпрацювали 5131 приватний будинок із заборгованістю, всім їм розіслані повідомлення і попередження. 1236 абонентів при відключенні одразу погасили наявні борги. Загальна сума грошей, що надійшли від них, становить 644, 5 тис. грн.", - розповів перший заступник директора КП "Донецькміськводоканал" Юрій Перебейнос.
Проте, як говорять в адміністрації підприємства, відключення триватимуть, адже не всі абоненти проявляють свідомість і вчасно платять за рахунками. І лише так, самостійно збираючи з населення борги за свої послуги, водоканал зможе вчасно розраховуватися з постачальниками енергоресурсів і підготуватися до нормальної роботи в осінньо-зимовий період, упевнені в міськводоканалі.
"Старт опалювального сезону в жовтні, але комунальні підприємства повинні бути готові вже до середини вересня. Щоб все перевірити, і якщо виникнуть неполадки, оперативно їх усунути, - пояснив Перебейнос. - На сьогоднішній день водоканал не має можливості повністю підготуватися до роботи взимку. Ми не можемо докуповувати матеріали, на наших рахунках недостатньо грошей. Оплата населення за воду нестабільна, а час не терпить. Тому єдиний вихід продовжувати компанію з відключення неплатників".
Коментарі
1