Ексклюзиви
Середа, 07 травня 2008 07:02

"Ікаруси" в Києві більше не їздитимуть

Автор: фото: Євген КОЛЕСНИК
  Архімандрит Києво-Печерської лаври отець Варсинофій освячує у понеділок на Софійській площі новий ЛАЗ. Усі буси їздитимуть містом із зображеним на вікні архангелом Михаїлом, охоронцем Києва
Архімандрит Києво-Печерської лаври отець Варсинофій освячує у понеділок на Софійській площі новий ЛАЗ. Усі буси їздитимуть містом із зображеним на вікні архангелом Михаїлом, охоронцем Києва

5 травня 2008 року в столиці завершилася ера угорських автобусів "ікарус". Відтепер замість них пасажирів перевозитимуть українські ЛАЗи та довгі триосьові автобуси-експреси "богдани". Про це в понеділок повідомило керівництво Київпастрансу.

— Ми зняли з маршрутів усі старі "ікаруси". Готуємо їх до списання. Від завтра близько 20 автобусів не вийдуть у рейси. Їх замінено новими, сучасними. Курсували "ікаруси" в основному Оболонню, Петрівкою, Виноградарем, Харківським масивом. У місті два парки, де їздило 16 старих автобусів, — каже "ГПУ" Сергій Литвинов, заступник гендиректора Київпастрансу. За його словами, якщо автопарки всупереч нововведенню випускатимуть списані авто в рейси, то керівництво будуть карати.

У понеділок у депо N2, що на вул. Празькій, 7 Дніпровського району, на символічну "пенсію" проводжали 22-річний "ікарус" із номерним знаком 1781КИН. Робили це під звуки духового оркестру. Водій Василь Конончук, 49 років, шкодуватиме за списаним другом.

— За двадцять років він став мені рідним, хоча й віджив уже своє. Я двічі зварював його. Вже працював на нових ЛАЗах, та цей мені зручніший. На нових автобусах дзеркала розташовані низько. До бордюру близько не під"їдеш — можна ненароком зачепити пасажира. Але експрес комфортніший, має чудові гальма, — каже Конончук. Перевагою нових бусів є й низька підлога — до них зручніше заходити людям літнього віку. Поминальної неділі Василь Конончук возив "ікарусом" літніх пасажирів на Байкове й Північне кладовища. Багатьох доводилося підсаджувати на високі сходи у салон.

— У ЛАЗах буде взимку тепліше. Але в них душно. У "ікарусі" були великі кватирки. Їх відкрив — і не жарко. А в нових ЛАЗах кватирки малі, — додає водій.

Автопарк N2 використовуватиме "ікаруси" лише для того, щоб розвозити водіїв після вечірньої зміни.

Проїзд у ЛАЗах коштуватиме, як і раніше, 50 коп. А триосьові "богдани" транспортники використовуватимуть на дорогах міста як експреси. Вони зупинятимуться удвічі менше за звичний комунальний транспорт. Їх можна буде відрізнити за табличкою "експрес", яку кріпитимуть на лобовому склі. Проїзд у експресах коштуватиме 1 грн. Перший виїхав у рейс у понеділок по обіді. Він дублюватиме 46-й тролейбус, який курсує між Ленінградською площею та вул. Милославською на Троєщині. До кінця травня відкриють 37-й експрес — від Милославської до станції метро Лісова.

До кінця місяця влада обіцяє випустити на маршрути 120 нових комунальних автобусів та тролейбусів. Цьогоріч передбачено купити 200 експресів і 500 нових автобусів та тролейбусів. У понеділок на Софійській площі посвятили десять автобусів. З вівторка вони виїхали в рейси.

Зараз ви читаєте новину «"Ікаруси" в Києві більше не їздитимуть». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 3475
Голосування Якими правами слід наділити жителів Києва без прописки?
  • Безкоштовною медичною допомогою, можливістю безкоштовного навчання дітей у школах та виховання в дитсадках
  • Голосуванням за муніципальну владу
  • Участю в голосуванні щодо перейменувань вулиць і зелених зон, зведення будівель та споруд
  • Громадяни мають вирішувати долю того населеного пункту, де вони прописані
  • Залишити без змін
  • Свій варіант напишіть у коментарях
Переглянути
Погода