В універмазі "Україна", в одному з магазинів одягу, продаються дивовижні шкарпетки. На їхніх яскравих упаковках намальовані поп-корн, цукерки, шоколад. Запах шкарпеток якраз і відтворює аромати цих ласощів.
Крім "солодких", поруч ще висіли шкарпетки із зображенням футбольного поля. На упаковці англійською написано: "Дві пари шкарпеток чорного кольору". І більше жодної інформації. Ціна — 29 грн.
Продавець пояснив: шкарпетки ароматизовані. Для мене відкрили кілька пакетиків. "Поп-корн" пахне якось невиразно, з "цукерками" — солодко. Найзапахущі — "футбольні" з ментолом та "шоколадні".
На ароматизовані шкарпетки реагують переважно діти.
— Пап, це шо — поп-корн? — чую поряд дитячий голос.
— Не знаю. Пішли вже, — нервується тато.
Я купила "шоколадні шкарпетки" й подарувала їх своєму хлопцеві. Він здивувався й поцікавився, чи після прання вони ще пахнутимуть? Відповіді не знала ні я, ні продавці магазину.













Коментарі