Завершився 17-й український тиждень моди прет-а-порте
"Сезони моди" у Виставковому центрі, що в парку ім. Пушкіна, почалися з цукерок. Кухар, який на вході вмочував вафлі в шоколадну глазур та пригощав ними гостей, ніби натякав — сезони відбудуться під кольором шоколаду.
У фойє, як завжди, було багато відомих осіб. Ось у коричневому велюровому кардигані Ольга Герасим'юк, кудись поспішає молодший Рибчинський у бежевих джинсах та футболці. Усі вітаються, усміхаються.
Покази відкрила Лілія Пустовіт. Дизайнерка висвітлила як своє волосся, так і кольори колекції. Решта — без сюрпризів. "Розхристані" моделі з купою накладних деталей, кофтини поверх сукень із натуральних тканин. І взуття, врозріз із європейською модою, без натяку на підбори.
— Несподіванок нема, але Пустовіт купують і в Росії, і в Європі, — слушно зауважує автор "Модного часу" Стас Янкелевський.
Антракт — час для позування перед камерами. Гості їдять дармові цукерки, купують дорогий коньяк. У приміщені задуха. Дівчата з "Хутра України" витирають піт і ховаються від об'єктивів. Публіка чекає на грузинського гостя Автанділа Цквітінідзе.
Колекція "з кавказьким акцентом" насичена червоно-чорними кольорами. Багато спідниць, приталених піджаків із чіткими лініями та легких блуз. А головне — усе грає складками! Оплески Цквітінідзе переходять в овації.
Час від часу глядачів марудять другорядними виставами. Якщо шоу військових барабанщиків просто втомлює, то поява на подіумі світлофорів уже дратує. Хотілося спитати: де ж нові моделі? Одягнена в хіпові діряві джинси сусідка заявила:
— Якби не весільна сукня Ганни Бублик, пошкодувала б, що прийшла.
Бублик справді представила розкішну з напівпрозорим вишитим верхом і пишним низом весільну сукню. Усе чудово, якби перед цим не виступив блискучий тандем Тетяни Земскової та Олени Ворожбит. Ось де шик!
Лаконічний стиль 50–60-х. Виразні лінії крою горловин, заокруглені лацкани й загорнуті подоли спідниць. Одяг чистих глибоких кольорів — блакитного, бузкового, рожевого і, звичайно, шоколадного. А взуття ручної роботи з надвисоким каблуком і мереживом, що переходить у панчохи, взагалі шокувало публіку. Обох дизайнерок засипали квітами, не давши дійти навіть до середини подіуму.
Модний крок у 60-ті
Загальний курс — стиль 60-х років. Кльош, півкльош, клини спідниць і суконь, що ледь сягають коліна чи середньої довжини. Кольорова гама насичена білим, кремовим, рожевим і блакитним у поєднанні з популярним у Європі шоколадним.
Цифри та факти
Цього року довжина подіуму скоротилася зі 100 м до 26 м. Упродовж 5 днів було представлено 30 колекцій "Весна–літо-2006". Щодня в залі збиралося понад 600 глядачів. Канал "Фешн-ТВ Україна" вперше транслював "Сезони..." на 5 континентів.
Коментарі